شماره ۵۸۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
صفحه را ببند
آژیر

غرق شدن 10 مرد در 3 روز
10 مرد در تعطیلات پایانی هفته گذشته بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند. در تعطیلات پایانی هفته گذشته (12 تا 15 خرداد) 10 نفر بر اثر غرق شدگی تنها در دو استان مازندران و خوزستان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند. در تعطیلات اخیر 5 نفر در استان مازندران و 5 نفر در استان خوزستان جان خود را بر اثر غرق شدگی از دست دادند که اجساد آنان برای شناسایی و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی ارجاع شد. در استان مازندران غرق شدگی‌ها در شهرستان‌های بابلسر(یک مرد 18 ساله)، فریدون کنار (دو مرد 24 و 27 ساله)، نوشهر (یک مرد 20 ساله) و عباس آباد (یک مرد 33 ساله) اتفاق افتاده است.

مرگ خاموش سه عضو یک خانواده
پدر، مادر و دختر جوان بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در غرب پایتخت جان باختند.  ساعت 36: 10 صبح دیروز حادثه محبوس‌شدگی یک خانواده در خیابان تهرانسر، خیابان نیلوفر تهران به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.با مخابره شدن این گزارش، ایستگاه 104 آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. تحقیقات میدانی نشان می‌داد که در طبقه سوم یک‌مجتمع مسکونی حادثه‌ای رخ داده است و همسایه‌ها به علت نگرانی از غیبت صاحبان‌خانه با آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند. آتش‌نشانان به محض ورود به منزل با جسم بی‌جان یک مرد 62ساله، زنی 58ساله و دختر این خانواده که 31‌سال داشت، مواجه شدند. این سه نفر تحویل عوامل اورژانس شده و مشخص شد که متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند. علت این حادثه از نظر کارشناس سازمان آتش‌نشانی، انتشار گاز منوکسیدکربن به‌علت روشن بودن آبگرمکن دیواری در مدت زمان طولانی و بسته بودن تمامی درها و پنجره‌های خانه اعلام شد.

حریق در بیمارستان قائم
آتش‌سوزی در بیمارستان قائم مشهد مهار شد. صبح دیروز در پی تماس عوامل بیمارستان قائم مشهد با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در بخش آزمایشگاه بیمارستان بلافاصله آتش‌نشانان عازم محل حادثه شدند. با حضور آتش‌نشانان، بیماران و مراجعه‌کنندگان به بخش آزمایشگاه بیمارستان از محل حریق خارج و آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان موفق به اطفای حریق شدند. این آتش‌سوزی مصدوم و تلفات جانی در بر نداشت و علت حریق در دست بررسی است. بیمارستان قائم (عج) مشهد با داشتن 850 تخت بیمارستانی و حدود 50‌سال قدمت، یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.


تعداد بازدید :  297