شماره ۵۸۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
صفحه را ببند
عدد خبر

۱۵۰ برابر آمار رسمی گمرک پوشاک وارد می‌کنیم

مهدی رئیسی‌زاده دبیر انجمن نساجی ایران گفت: براساس آمار گمرک ارزش واردات پوشاک ما‌ سال گذشته ۵میلیون دلار بود درحالی‌که آمار گمرکات کشورهای همسایه که به ایران پوشاک صادر کرده‌اند ۷۵۰‌میلیون دلار است که باید بررسی کنیم این اختلاف فاحش از کجا ناشی می‌شود.

588 ‌هزار مترمربع اراضی دولتی شمیرانات رفع تصرف شد

مصطفی پرویزی مقدم معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از رفع تصرف و بازپس‌گیری ۵۸۸‌هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان شمیرانات در دولت یازدهم
خبر داد.
وی گفت:  ارزش ریالی اراضی بازپس‌گیری شده ۳۵۰‌میلیارد تومان برآورد می‌شود.

40 درصد تورم به دلیل نقش مواد غذایی است

عنایت‌الله بیابانی قائم مقام دبیرکل خانه کشاورز با اشاره به سهم حدود ۴۰‌درصدی مواد غذایی و کشاورزی در ایجاد تورم گفت:  عدم مدیریت بازار و بازار ناسالم این گرانی را برای همیشه ادامه‌دار می‌کند.وی ادامه داد:  درحالی‌که ۹۵درصد از کارها در حوزه کشاورزی به دست بخش خصوصی انجام می‌شود، دولت ۹۷‌درصد تصمیم‌گیری‌های این حوزه را اتخاذ می‌کند.

4 ‌هزار‌میلیارد  تومان بودجه برای ایجاد اشتغال

علی‌محمد احمدی نماینده دهلران در مجلس گفت: در‌سال جاری بخش اشتغال یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشور به شمار می‌رود و در همین زمینه  4هزار‌میلیارد تومان اختصاص یافته است.
وی بیان داشت: به نسبت استان‌ها این اعتبارات تقسیم می‌شود که امیدواریم بخش مهمی از مشکلات حوزه بیکاری و اشتغال جوانان استان حل شود.

 


تعداد بازدید :  314