شماره ۵۸۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
صفحه را ببند
دیالوگ روز

امین حیایی، بازیگر: من گروه خاصی ندارم اما شخصا ترجیح می‌دهم با گروه‌هایی که می‌شناسم کار کنم. حتی اگر جایی برای بازی می‌روم از حضور افراد پشت دوربین مطلع می‌شوم و بعضا پیشنهاد هم می‌دهم و معرفی می‌کنم. دوستانی که حرفه‌ای هستند و شاید دیده نشدند من شخصا معرفی می‌کنم... من با همه گروه‌ها کار کرده‌ام و هیچ‌گاه این احساس را نداشتم. همه امور دست خداست اگر خدا بخواهد هیچ‌کس نمی‌تواند مانع از به قله رسیدن فرد شود، اگر نخواهد هم هیچ‌کس نمی‌تواند فرد را از قله پایین بیاورد.

باران کوثری بازیگر: یک کارگردان می‌خواست فیلم بسازد، به من زنگ زد و گفت من یک بازیگر می‌خواهم که خیلی بازی نداشته باشد، عین تو و پیمان معادی در «قصه‌ها». به او گفتم چطور بازی نداشته باشد، ما بیشترین بازیگری عمرمان را در آن اپیزود کردیم.

علی مرادخانی، معاون امور هنری ارشاد: سینما 105‌میلیارد بودجه دارد. ما امسال به شرط تحقق 100درصد بودجه 30‌میلیارد خواهیم داشت که معمولا 80‌درصد آن محقق می‌شود. اما تلاش می‌کنیم منابعی را از محل‌های دیگر تأمین کنیم که اگر 20درصد باقیمانده محقق نشد همان 30‌میلیارد را داشته باشیم. با حساب من اگر قرار باشد تئاتر درست کار کند باید 150‌میلیارد تومان بودجه داشته باشد.

داریوش کاردان، نویسنده، بازیگر، کارگردان: ما به جنس‌های انباری برای صداوسیما تبدیل شده‌ایم که این اجناس معمولا نه از طرف صاحبخانه دور انداخته می‌شود و نه از آنها استفاده‌ای می‌شود. من آن روز کسانی را دیدم که هر کدامشان می‌توانستند یک استاد باشند و شاگرد تربیت کنند اما از آنها کمکی گرفته نمی‌شود.


تعداد بازدید :  348