شماره ۵۸۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد
صفحه را ببند
لیسانسه‌ها، جیرانی، نفس گرم، شاید هم پایتخت 5

درحالی که سریال «شمعدونی» به روزهای پایانی پخش خود نزدیک می‌شود سروش صحت کارگردان این سریال به‌زودی پیش‌تولید ساخت سریال جدیدی به نام «لیسانسه‌ها» را برای پخش از شبکه یک سیما آغاز خواهد کرد.  این خبر را رحمان سیفی آزاد، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک به ایسنا داده است.
 شبکه یک معمولا منظم‌ترین کنداکتور را در پخش سریال دارد و به‌گفته سیفی آزاد این روند در‌سال جدید هم ادامه خواهد داشت و قرار است تا پایان‌ سال سریال‌های متعدد دیگری را هم روی آنتن ببرد. سریال‌هایی که چهره‌های سرشناسی آنها را کارگردانی می‌کنند. تکلیف شبکه یک در ماه رمضان با پخش سریال «پایتخت 4» روشن است، بعد از ماه رمضان هم پخش سریال «تعبیر وارونه یک رویا» دومین سریال فریدون جیرانی قطعی شده. پس از سریال جیرانی هم محمد مهدی عسگرپور ششمین سریالش به نام
«نفس‌گرم»را پس از وقفه‌ای شش ساله برای تلویزیون خواهد ساخت. سریال پرحاشیه «معمای شاه» هم که تاریخ پخشش بارها و بارها به تعویق افتاد بالاخره تکلیفش مشخص شد و قرار است از جمعه 30 مرداد به صورت هفتگی روی آنتن برود. اما سعید نعمت‌الله مدتی پیش خبر از نگارش فیلمنامه‌ای جدید داده بود که بر طبق صحبت‌های خودش احتمالا  اولین کارگردانی‌اش را هم به عهده خواهد داشت.  
سیفی‌آزاد هم از نگارش سریال «پشت‌بام تهران» توسط نعمت‌الله خبر داده ولی مشخص نکرده که آیا این همان فیلمنامه است یا نه و خبر آخر و جالبی که
 سیفی‌آزاد داده درخصوص ساخت «پایتخت 5» است:  « تا زمانی که «پایتخت» میان مردم جذابیت داشته باشد و دوستان سازنده قصه‌های نو و جذابی داشته باشند این مجموعه قابلیت ادامه‌دار بودنش وجود دارد و ممکن است شبکه اول نوروز 1395  «پایتخت 5»
را هم داشته باشد. »

 


تعداد بازدید :  274