شماره ۵۸۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  عبدالرضا سعدی درگذشت| عبدالرضا سعدی پیشکسوت فوتبال خوزستان پس از طی کردن دوره بیماری صبح پنجشنبه جان‌به‌جان‌آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت. مراسم تشییع پیکر مرحوم سعدی دیروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار و سپس پیکر این مرحوم برای خاکسپاری به آرامستان اهواز منتقل شد.

  سلیمی قهر نکرد| پس از تغییر مکان تمرینات تیم‌ملی وزنه‌برداری به دلیل تعمیرات سالن آزادی به پایگاه نظامی نوژه همدان، بهداد سلیمی قصد کرده بود در اردو شرکت نکند اما او دیروز از تصمیمش برگشت. سلیمی گفته است: «پس از صحبت‌هایی که با حسین توکلی داشتم، نظرم عوض شد و به خاطر او به همدان می‌روم.»

  محرومیت کانتونایی خانزاده| با اینکه کمیته استیناف هنوز حکم محمدرضا خانزاده را اعلام نکرده، مهدی دادرس عضو این کمیته از محرومیت جدید بازیکن پرسپولیس مانند اریک کانتونا خبر داد:  «در قانون بندی وجود دارد که براساس آن محرومیت یک بازیکن می‌تواند شامل خدمات اجتماعی نیز باشد. بر همین اساس قرار است خانزاده 3 ماه اول محرومیتش را به دور از فوتبال باشد و 3 ماه دوم باید به تیم های پایه و نونهال آموزش دهد.»

  بلاتکلیفی در استقلال| با اینکه پیشکسوتان استقلال کمیته‌ای 5 نفره برای انتخاب سرمربی جدید تشکیل داده‌‌اند و نام‌های عجیبی نیز از این کمیته بیرون آمده اما آخرین خبر پیرامون استقلال این است که با نظر نصرالله سجادی، تا زمان انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره این باشگاه مسئولان کنونی حق مذاکره با هیچ مربی‌اي را ندارند.

  پاسخ نژادفلاح به برانکو| برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مسئولان این باشگاه را تهدید کرده که اگر تا روز دوشنبه مطالباتش پرداخت نشود، دیگر به ایران برنمی‌گردد ولی محمدحسین نژادفلاح این تهدید را جدی نمی‌داند: «به او حق می‌دهم که از دست ما ناراحت باشد ولی تهدید برانکو را جدی نمی‌دانم چرا که او با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.»

 


تعداد بازدید :  251