شماره ۵۸۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد
صفحه را ببند
دیالوگ‌روز

مصطفی اسداللهی، گرافیست و استاد دانشگاه|  برای تحقق اهداف مربوط به «اقتصاد هنر» هم دولت و هم بخش خصوصی باید به این حوزه وارد شوند. ما در کشور، استعدادهای درخشانی داریم که ممکن است سال‌ها نادیده گرفته شوند. کشور ما درحال توسعه است و تمام فعالیت‌های‌مان باید ویژگی‌های مناسب یک اقدام خوب را داشته باشد. اگر در یک حراج هنری، تمرکز فقط روی یکسری هنرمند خاص باشد، نمی‌توان انتظار نتیجه‌ای خوب و تاثیرگذار را از آن داشت.
بری نویدی، تهیه‌کننده ایرانی الاصل‌هالیوود|  نمی‌فهمم چرا ما نمی‌توانیم از لوکیشن‌های موجود در ایران برای ساخت یک فیلم هالیوودی استفاده کنیم. آنها زیرساخت‌های لازم را دارند، عوامل فیلمسازی را دارند، انگیزه‌های لازم برای فیلمسازی را دارند. من کشورهای دیگری را می‌شناسم، همسایه‌های ما (ایران)، با تخفیف‌هایی که برای پروسه ساخت فیلم قایل می‌شوند، برای جذب تولیدات بین‌الملل تمام تلاش خود را می‌کنند. نمی‌فهمم چرا ما نمی‌توانیم این‌جا چنین کاری انجام دهیم؟
رابرت دنیرو، بازیگر| اگر بازیگر هستید، همیشه به شخصیت‌تان وفادار بمانید. اگر بازیگر نیستید، شخصیت داشته باشید و همیشه به خودتان وفادار بمانید.

 


تعداد بازدید :  218