شماره ۵۸۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

احسان علیخانی برای اجرای برنامه «ماه عسل»، عادل فردوسی‌پور برای اجرای برنامه «نود»، رامبد جوان برای «خندوانه» و مرتضی حیدری مجری برای «پایش» نامزدهای بخش چهره تلویزیونی‌ سال پانزدهمین دوره جشن حافظ شدند.

محمدعلی سجادی تازه‌ترین فیلم سینمایی خود را با نام «تمرینی برای یک اجرا» با موضوع داستان سیاوش در شاهنامه می‌سازد.

سعید کمالی، تهیه‌کننده «سایبری» این سریال را مجموعه‌ای آموزشی درباره کلاهبرداری‌های فضای مجازی دانست و اعلام کرد در ۴۰ روز گذشته ۶۰‌درصد آن ضبط شده است.

نمایشگاه «سحر دستان» متشکل از نقاشی‌ها و مجسمه‌های منتخب از کلکسیون ویژه پروفسور‌هانس زیلچ جراح پلاستیک، در معرض دید هنردوستان ترکیه قرار گرفت.

مستند «هزار فامیل» که مربوط به استبداد و فساد خاندان پهلوی و تاثیرات آن بر روابط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور است، به‌زودی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

کلینت ایستوود پس از فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» که در مناطق جنگی عراق می‌گذشت، در فیلم جدیدش بین زمین و آسمان سیر می‌کند تا تلاش کاپیتان سالی سالنبرگ را برای نجات یک هواپیما و مسافرانش تصویر کند.

فیلم سینمایی «اتوپیا» ساخته حسن ناظر به‌عنوان اثر منتخب جشنواره هنری
«می - آیردین» کشور انگلستان معرفی شد.

اکران عمومی فیلم مستند «راننده و روباه» به کارگردانی آرش لاهوتی، در گروه هنر و تجربه آغاز می‌شود.

ساخت نمایش صحنه‌ای برادوی با اقتباس از «کلوب مشت‌زنی» که شایعه‌های ساخت و تهیه آن از ‌سال ۲۰۱۱ تا به حال به گوش می‌رسید، به قطعیت نزدیک می‌شود.

مجموعه مستند «هوای تازه» با موضوع محیط‌زیست و حفظ منابع طبیعی از شبکه افق پخش می‌شود.

گروه موسیقی «بمرانی» طی 8 شب در سالن برج آزادی با مخاطبانش دیدار خواهد کرد. این گروه که به تازگی آلبوم «مخرج مشترک» را روانه‌ بازار موسیقی کرده است، 24 تا 31 خردادماه، هر شب  ساعت 21 کنسرت می‌دهد.

«جین مونرو» با مجموعه شعر «سونومای آبی» موفق شد جایزه معتبر شعر «گریفین» را از آن خود کند.

دانش اقباشاوی که بعد از دو ‌سال همچنان در انتظار اکران فیلم «تاج محل» است، ابراز امیدواری کرد که این فیلم به‌زودی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» نمایش داده شود.

«آلی اسمیت» نویسنده شناخته‌شده انگلیسی موفق شد جایزه ادبیات داستانی زنان «بیلیز» 2015 را کسب کند.

فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده به دلیل درخواست اکران در ماه مبارک رمضان از سیاست‌های تشویقی شورای صنفی برخوردار شد.

حسن معجونی، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها با سریال «شمعدونی» هر شب میهمان خانه‌های ایرانیان است، تیرماه امسال جدیدترین اثر نمایشی خود با عنوان «ستوان اینیشمور» را روی صحنه می‌آورد.

فيلم سينمايي «بازی آخر بانو» با اقتباس از رماني از بلقيس سليماني و به كارگرداني حميدرضا قطبي مقابل دوربين مي‌رود.

دومین فستیوال موسیقی نواحی و آیینی «آینه‌دار» به دبیری محمد رضا درویشی امروز شانزدهم خردادماه با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند موسیقی نواحی در تالار رودکی آغاز می‌شود.


تعداد بازدید :  274