شماره ۵۸۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد
صفحه را ببند
یادبود

پیام تسلیت دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری
فرزند برومند و فرهیخته
سرکار خانم اشرف بروجردی؛
درگذشت نابهنگام فرزند برومند و فرهیخته‌تان مرحوم دکتر امیر معتمدی موجب اندوه خاطر و تالم فراوان گردید. بی‌شک فضایلی که آن مرحوم از پدر انقلابی و تلاشگر خود شهید
غلامعلی معتمدی و از سرکار عالی و فعالیت خود در عرصه‌های خدمت‌رسانی و یاری نیازمندان کسب کرد، توشه‌ای شایسته برای وی در سرای باقی و جوار حق تعالی است. اینجانب ضایعه دردناک را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن خمینی
ثابت‌قدم در راه امام
درگذشت برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقاى دکتر امیر معتمدى، فرزند شهید سرافراز هفتم تیرماه ١٣۶٠ دکتر غلامعلى معتمدى موجب تاثر شدید شد. آن مرحوم از زمره جوانان پاکباخته‌اى بود که دل در گرو راه و اندیشه امام بزرگوار داشت و در این راه ثابت‌قدم ماند. اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به مادر مکرمه ایشان سرکار خانم اشرف بروجردى و همسر و برادرشان، از خداى سبحان علو درجات ایشان را خواستارم.

پیام تسلیت سید محمد خاتمی
خبری تلخ
سرکار گرانقدر خانم اشرف بروجردی؛
ناباورانه خبر تلخ درگذشت عزیزمان جناب دکتر امیر معتمدی را دریافت داشتم. مصیبت سهمگینی است ولی مطمئن هستم که دل دریا و جان متوسل عزیزی چون شما که در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم است آن‌ را صبورانه تحمل خواهد کرد. من این مصیبت را به سرکارعالی و برادر عزیز آن مرحوم و به همه بستگان داغدار صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت و درمان
تربیت در دامان مادری بزرگوار
 انالله وانا الیه راجعون
درگذشت نابهنگام مرحوم دکتر امیر معتمدی معاون پرتلاش و فرهیخته سازمان جوانان جمعیت هلال احمر موجب اندوه و تالم فراوان گردید. بی تردید تربیت در دامان مادری بزرگوار و کسب فضائل از اندیشه‌های پدری که خداوند لایق مقام رفیع شهادتش دانست، وی را شایسته فعالیت در عرصه‌های گوناگون خدمت و یاری رساندن به نیازمندان کرد تا توشه‌ای ارزشمند کسب کند برای زندگی‌ای سعادتمند در دیار فانی و حیاتی طیب در سرای باقی. این ضایعه درد ناک را به مادر گرامی ایشان سرکار خانم دکتر بروجردی، همسر داغدارش سرکار خانم دکتر مریم عباسی‌نژاد و خاندان معزز معتمدی تسلیت گفته، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
جوان مومن و انقلابی
خبر اندوهناک درگذشت نابهنگام جوان مومن و انقلابی دکتر امیر معتمدی موجب اندوه خاطر و تالم و تاثر فراوان گردید. سجایای اخلاقی، عشق خدمت به محرومان، محبت اهل بیت و تلاشگری در تحقق اهداف انقلاب اسلامی از ویژگی‌های مثال‌زدنی دکتر معتمدی بود. همزمانی درگذشت وی با ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را می‌توان نماد عشق به امام امت و ادامه راه او تا پایان عمر دنیایی دانست.
این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم ایشان به‌خصوص سرکار خانم اشرف بروجردی، همسر و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز از دست رفته غفران واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت دکتر محمود گودرزی         وزیر ورزش و جوانان
صبر جمیل برای بازماندگان
سرکار خانم دکتر اشرف بروجردی خبر ناگهانی درگذشت دکتر امیر معتمدی، معاون
آموزش و پژوهش سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و فرزند شهید غلامعلی معتمدی موجب تالم و تاثر گردید.
ضمن عرض تسلیت مصیبت وارده از خداوند کریم برای آن مرحوم مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. والسلام علی عبادالله الصالحین


تعداد بازدید :  344