شماره ۵۸۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد
صفحه را ببند
یادبود

پیام تسلیت دکتر علی لاریجانی،رئیس مجلس شوراي اسلامی
خدمات ارزشمند
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم اشرف بروجردی
درگذشت فرزند گرانقدر و ارجمندتان مرحوم دکتر امیر معتمدی موجب تاسف گردید. خدمات آن مرحوم، همچون پدر بزرگوارشان شهید غلامعلی معتمدی برای کشور ارزشمند بود و ان شاءالله توشه آخرت ایشان خواهد شد. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه به سرکارعالی و خانواده محترم، به‌ویژه همکار ارجمند آقای علاءالدین بروجردی، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند طلب می‌کنم.

پیام تسلیت سیدمحمدحسن ابوترابی، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی
متدین و انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر تاثرآفرین درگذشت نابهنگام برادر عزیز و بزرگوارم جناب آقای دکتر امیر معتمدی فرزند متدین و انقلابی شهید عالیقدر مهندس غلامعلی معتمدی موجب تاسف و تالم فراوان دوستان و دانشجویان عزیزی شد. بسیاری از اطرافیان از نزدیک شاهد سجایای اخلاقی و و تلاش اثرگذار آن عزیز، در راه اهداف والای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند. با عرض تسلیت به محضر خانواده‌های داغدار و سوگوار معتمدی، بروجردی، عباس‌نژاد و به‌ویژه مادر مکرمه و بزرگوار و همسر وفادار، برای آن فقید سعید که از سجاده نماز به لقاي خداوند متعال شتافت، علو درجات و برای همه دوستان و آشنایان و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت شهیندخت مولاوردی؛ معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده
مصیبت جانکاه باقی اوست
سرکار خانم دکتر اشرف بروجردی
با نهایت تاثر و تالم و اندوه فراوان مصیبت جانکاه درگذشت فرزند برومندتان جناب آقای دکتر امیر معتمدی را به سرکار عالی و همسر صبور ایشان سرکار خانم دکتر عباسی‌نژاد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.


تعداد بازدید :  252