شماره ۵۸۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   دورخیز انگلیسی‌ها برای ورود به بورس تهران| شرکت‌های شارلمانی کپیتال و فرست فرانتیر کپیتال اعلام کرده‌اند که درحال بررسی شرایط بازار سرمایه در ایران هستند. به گزارش دیزرت سان، به‌‌رغم عدم اطمینان از دستیابی ایران و گروه 1+5 به توافق نهایی شرکت‌های سرمایه‌ای انگلیسی درحال بررسی شرایط  ورود به بازار سرمایه ایران پس از توافق هستند.

 برندگان بورس چه کسانی هستند؟| علی نوروزی یک فعال بازار سرمایه گفت: درحال حاضر بورس تهران به‌دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی دچار سردرگمی شده است، اما این مقطع گذرا بوده و کسانی که دید بلند‌مدت در بازار سرمایه دارند، برنده هستند. او با بیان این‌که در شرایط فعلی بازار به سمت منطق حرکت می‌کند، ادامه داد: بازار سرمایه به‌زودی از شرایط فعلی خارج شده و کسانی که نگرش بلندمدت دارند از این بازار سود کسب می‌کنند، زیرا بازدهی بازار سرمایه در بلند‌مدت بهتر بوده و کسانی که با این دید وارد بازار می‌شوند، برنده نهایی هستند.

 افتتاح معاملات قراردادهای آتی کنجاله سویا| امروز و در اولین روز کاری بورس کالا ‌با حضور جمعی از مقامات ارشد بازار سرمایه کشور و وزارت جهاد کشاورزی، ‌معاملات قراردادهای آتی کنجاله سویا در بورس کالای ایران افتتاح می‌شود. دارایی پایه کنجاله سویا در  19 اسفندماه‌ سال 92 در بورس کالای ایران مورد پذیرش قرار گرفت و پس از پذیرش این دارایی پایه، جلسات هم‌اندیشی متعددی با فعالان و تشکل‌های بازار کنجاله سویا و کارگزاران بورس کالا برگزار شد.

 


تعداد بازدید :  208