شماره ۵۷۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

 تجدید میثاق ورزشی‌ها با آرمان‌های امام| جامعه ورزش کشور متشکل از مسئولان و مدیران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران صبح روز گذشته با حضور خود در حرم مطهر امام راحل، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های ایشان، با رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند. در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان، مدیران کل ستادی، مدیران کل استانی، پیشکسوتان، ملی‌پوشان و ورزشکاران با اهدای تاج گل به روح پرفتوح امام‌خمینی ادای احترام کردند.
 برانکو تهدید کرد| با این‌که یک‌سال دیگر از قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس باقی مانده است اما این مربی قبل از ترک ایران برای استراحت چند روزه سرخ‌پوشان را تهدید کرد. او گفته است: «تابه‌حال یک دلار دریافتی از باشگاه پرسپولیس نداشتم. تحمل این شرایط برایم سخت است و با همه احترامی که برای پرسپولیس دارم تا زمانی که تکلیف تعهدات باشگاه به من روشن نشود، به ایران بازنخواهم گشت.»
توضیح کفاشیان درباره پولادی| علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه بازنگشتن دایمی مهرداد پولادی به ایران توضیح داد: «بعید می‌دانم که پولادی قید ایران را بزند و به ایران برنگردد. فکر می‌کنم کار عاقلانه این است که هر‌چه‌ ز‌و‌د‌تر به ایران بیاید و مشکلات خود را حل‌وفصل کند. مسئولان نظام وظیفه هم قول داده‌اند که هر‌چه‌ ز‌و‌د‌تر مشکل او را حل کنند. پولادی متعلق به ایران است و نمی‌تواند ایران را ترک کند.»
 اعتراف تلخ آفریقای‌جنوبی| رئیس فدراسیون آفریقای‌جنوبی اعلام کرد که در ‌سال 2008، 10‌میلیون دلار پول بین این کشور و فیفا ردوبدل شده اما این پول رشوه نبوده و به نیت کمک‌هزینه صورت گرفته است. جالب این‌که آفریقا میزبانی‌ سال 2010 جام‌جهانی را دریافت کرد!
 قول کمیته انضباطی برای برخورد با مس‌کرمان |  اسماعیل‌ حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره  اتفاقات بازی مس کرمان و استقلال خوزستان می‌گوید:«منتظر گزارش دقیق داور و نماینده بازی هستیم تا تصمیمات نهایی را درباره تخلفات این دیدار اعلام کنیم. طبق آیین‌نامه انضباطی با توجه به تخلفاتی که تماشاگران کرمانی در این دیدار انجام داده‌اند، بدون‌شک محرومیت حضور تماشاگر و یا حتی بازی دور از خانه نیز برایشان در فصل آتی اجرا خواهد شد.» حالا جامعه فوتبال امیدوار هستند با برخورد قاطعانه کمیته انضباطی فدراسیون با خاطیان دیدار مس‌کرمان و استقلال خوزستان، دیگر چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌های ایران رخ ندهد.


تعداد بازدید :  206