شماره ۵۷۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ خرداد
صفحه را ببند
روی خط خبر

رئیس‌جمهوری درگذشت پدر شهیدان پورصالح را تسلیت گفت
رئیس‌جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین پورصالح، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام محمود و مهدی و جانباز سرافراز محمد پورصالح را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، روحانی در بخشی از پیام خود آورده است: «به یقین یاد و خاطره فداکاری‌های این فقید سعید که علاوه بر تقدیم فرزندان دلبند خود به اسلام و انقلاب، جد بزرگوار شهیدان والاتبار محمد و محسن فرجی‌علی‌آبادی نیز هستند، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز رفیع و ماندگار خواهد بود.»

دستگیری عوامل یک گروهک تروریستی در ارتباط  با ماجرای مهاباد
با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اعضای یک تیم تروریستی که برای اقدامات خرابکارانه وارد ایران شده بودند دستگیر شدند.
روابط عمومی وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای با اعلام این خبر اعلام کرد: در اعترافات به عمل آمده از دستگیرشدگان مشخص شد آن‌ها با توجه به وقایع هتل تارای شهرستان مهاباد به منظور انجام عملیات ایضایی و انفجار برای گسترش بحران، ترور و کشته‌سازی و انتساب آن به نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت تحریک افکار عمومی علیه نظام وارد کشور شده بودند که به یاری خداوند متعال قبل از هرگونه اقدامی شناسایی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
 شایان ذکر است از این تیم 4 نفره مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف و ضبط شده است.

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری: ارایه چهره خشن از اسلام مهم‌ترین هدف گروه‌های تروریستی است
رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ارایه چهره خشن از اسلام را مهم‌ترین هدف گروه‌های تروریستی دانست و تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با راه‌اندازی جنگ، خشونت و تقویت گروه‌های تروریستی درصدد دستیابی به اهداف شوم خود هستند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری یکشنبه‌شب در بیست‌وششمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) در حیدرآباد مرکز ایالت تلنگانا هند، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف گروه‌های تروریستی نظیر داعش، القاعده و دیگر گروه‌ها مخدوش کردن چهره اسلام است.

دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:  اصلاح‌طلبان، رابط انتخاباتی با دولت ندارند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان مستقیما در تصمیمات دولت تأثیری نداشته بلکه به صورت غیرعلنی، انتقاد و پیشنهادات خود را به مجموعه دولت منتقل می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن رهامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری نیز‌ سال گذشته جلساتی با اصلاح‌طلبان داشت که ما در آن جلسه نظرات خود را به رئیس‌جمهوری گفتیم البته رئیس‌جمهوری مشابه این جلسه، ‌جلسه دیگری نیز با اصولگرایان داشته است.
رهامی در ادامه افزود: در برخی از رسانه‌ها مطرح شده که آقای مجید انصاری رابط انتخاباتی دولت و اصلاح‌طلبان است؛ درحالی‌که ما عنوان رابط انتخاباتی با دولت نداریم. ما با مسئولان دولتی که در مجموعه اصلاح‌طلبان قرار دارند در ارتباط هستیم و نظرات خود را از طریق این افراد به دولت منتقل می‌کنیم. اما این مسأله با مسأله وجود رابط انتخاباتی با دولت تفاوت دارد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه مطرح کرد: جزییات اقدامات سپاه در سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره)
سردار رمضان شریف، در گفت‌وگویی با تشریح اقدامات و برنامه‌های سپاه و بسیج در گرامیداشت بیست‌وششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: سپاه و بسیج به‌عنوان دو میراث ارجمند و راهبردی امام راحل(ره) با درک تعلق و باور عمیق خود نسبت به معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران همواره زنده
 نگه داشتن تفکر و راه ایشان در جامعه را برای آحاد ملت و به‌ویژه پاسداران انقلاب و بسیجیان عزیز مصونیت‌آفرین می‌دانند.
شریف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاسازی‌های رسانه‌ای پیرامون بازسازی حرم مطهر حضرت امام(ره) گفت: طی چند روز اخیر شاهد برخی واکنش‌ها نسبت به بازسازی حرم مطهر حضرت امام(ره) در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بودیم، هرچند پیشنهادات و انتقادات مطرح شده پیرامون این موضوع از سر دلسوزی است اما باید با هوشمندی مراقبت کرد تا خدای ناکرده به نوعی عمل نشود که موجبات سوءاستفاده دشمنان امام و انقلاب فراهم آید.

 


تعداد بازدید :  187