شماره ۵۷۶ | ۱۳۹۴ شنبه ۹ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

رونمایی از گزینه‌های هدایت استقلال| هیأت‌مدیره استقلال به نظر عزم خود را جزم کرده تا در جلسه روز دوشنبه خود سرمربی جدید این تیم را معرفی کند. از درون باشگاه استقلال شنیده می‌شود مظلومی،‌ مرفاوی،‌ نامجومطلق و منصوریان گزینه‌های نهایی استقلال هستند و در میان مربیان خارجی نیز کرانچار جدی‌ترین گزینه مطرح شده از سوی اعضای هیأت‌مدیره است.

 بازداشت متهم اصلی لیگ یک| با این‌که چند هفته‌ای از مشخص شدن تیم‌های صعود‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال به لیگ برتر و همچنین دیدار پلی‌آف می‌گذرد اما مسئولان به شدت پیگیر اتفاقات پشت پرده این رقابت‌ها هستند. روز گذشته محمدزاده،‌ رئیس کمیته اخلاق از بازداشت فردی به نام «م.ن» خبر داده که متهم اصلی اتفاقات رخ‌داده در لیگ یک است.  

 شکایت استیل‌آذین از خصوصی‌سازی| شرکت استیل‌آذین که در مزایده‌های سوم و چهارم خواهان خرید باشگاه پرسپولیس شده بود، دلایل سازمان خصوصی‌سازی را برای رد اهلیتش درست نمی‌داند و به همین دلیل قصد شکایت از این سازمان را دارد. حسین هدایتی هم سعی کرده با طعنه به دلایل رد اهلیتش پاسخ بدهد: «خارج از تهران و در کوه و کمر هستم و به دنبال راهی برای اهلی شدن و رسیدن به خدا هستم.»

 فینال بسکتبال در راند هفتم| با این‌که تیم دانشگاه آزاد می‌توانست با پیروزی در یکی از دیدارهای آخر هفته گذشته مقابل مهرام برای نخستین بار جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال را بالای سر ببرد اما شاگردان ‌هاشمی توانستند با 2 پیروزی حساب پیروزی‌های 2 تیم را به تساوی 3 بر 3 بکشانند تا در رویارویی هفتم تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شود.

 انتخاب سفیران ورزشی محیط‌زیست| همایش ورزش،‌جوانان و محیط‌زیست با حضور محمود گودرزی و معصومه ابتکار برگزار شد. در این همایش چند تن از قهرمانان ورزشی به‌عنوان سفیر محیط‌زیست معرفی شدند که آندرانیک تیموریان،‌ حمید سوریان،‌ بهداد سلیمی،‌ کیانوش رستمی و عظیم قیچی‌ساز از مشهورترین این چهره‌ها بودند.

 قهرمانی ایران در فیناتراپی|  تیم واترپلو ایران در فینال رقابت‌های جام توسعه مقابل اروگوئه قرار گرفت و در پایان با نتیجه 13 بر 8 علاوه بر پیروزی توانست جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

 


تعداد بازدید :  185