شماره ۵۷۵ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد
صفحه را ببند
اعضاي اين باند براي انجام فعاليت‌هايشان يك خانه تيمي راه‌اندازي كرده بودند
قاچاقچي بزرگ بین‌المللی در ایران دستگیر شد
سردسته این باند بین‌المللی، مدیریت شبکه‌ای گسترده از قاچاق و توزیع مواد مخدر در پاکستان، امارات متحده عربی، ونزوئلا و تایلند را در اختیار داشت

شهروند| اعضای باند بین‌المللی توزیع مواد مخدر با تشکیل خانه تیمی در شهر جدید هشتگرد مواد مخدر را به كشورهاي مختلف توزيع و قاچاق می‌کردند. سردسته اين باند كه 46 تلفن همراه و 4 خودرو داشت در عمليات پليس به همراه اعضاي باندش بازداشت شد.
از چند وقت پيش پليس در جريان فعاليت اعضاي باند بزرگ قاچاق مواد مخدر كه فعاليت‌هاي گسترده‌اي در اين زمينه داشتند و به صورت بين‌المللي دست به قاچاق مواد مخدر مي‌زدند، قرار گرفت.كارآگاهان بلافاصله تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند و از جهات مختلف عمليات‌هاي پليسي خود را انجام دادند.
در نهايت خبر رسيد كه در هشتگرد خانه‌اي است كه رفت‌وآمد‌هاي مشكوكي دارد. پيگيري ماموران پليس در اين زمينه كافي بود تا آنها خانه تيمي اعضاي باند بزرگ مواد مخدر را منهدم كنند. با محاصره اين خانه از سوي پليس، مشخص شد كه چند نفر با تشكيل يك باند بين‌المللي دست به قاچاق مواد مخدر مي‌زدند.
در جریان عملیاتی که انجام شد از خانه سردسته گروه مقادیر زیادی مواد مخدر و چند قبضه سلاح گرم کشف و ضبط شد.
 با دستگيري اعضاي اين باند، همگي تحت بازجويي قرار گرفتند و به جرم خود اعتراف كردند. پس از بازجویی و اعترافات سردسته باند، در تجسس‌های بعدی از خانه وی مقادیر قابل توجه دیگری حشیش و تریاک کشف شد. با دستگيري اعضاي اين باند ماموران پليس 46 تلفن همراه و 4 خودرو را كشف كردند كه مشخص شد همه آنها متعلق به سردسته باند است و او براي انجام كارهايش از اين خودروها و تلفن همراه‌هاي مختلف استفاده مي‌كرده است. همچنين كارآگاهان دريافتند كه سردسته این باند بین‌المللی، مدیریت شبکه‌ای گسترده از قاچاق و توزیع مواد مخدر در پاکستان، امارات متحده عربی، ونزوئلا و تایلند را در اختیار داشته و از طریق عوامل خود از مبادی مختلف خارجی و داخلی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی در کشور می‌کرده است.


تعداد بازدید :  179