شماره ۵۷۵ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد
صفحه را ببند
کشف 100 تن زباله از خانه زن 60 ساله

زن 60 ساله 100 تن زباله را در مدت 10‌سال در خانه‌اش جمع‌آوری کرده بود. بازرسان شهرداری بوکان با 24 کامیون توانستند این زباله‌ها را از این خانه جابه جا کنند.
 به دنبال انتشار بوی نامطبوع در یک منزل مسکونی در منطقه سروش 15 واقع در خیابان سیمینه این شهر مردم به یکی از همسایه‌های خود مشکوک شدند و موضوع را با دادستانی این شهرستان در میان گذاشتند. با اطلاع دادستانی و هماهنگی با پلیس و شهرداری موضوع بلافاصله به واحدهای اجرایی و اکیپ‌های موتوری و خدمات شهری ابلاغ شد و بلافاصله در محل مورد نظر حضور پیدا کردند و نسبت به معدوم سازی زباله‌ها اقدام شد. این زباله‌ها که افزون بر 100 تن بود در این واحد مسکونی آن چنان انباشته شده بود که در ورودی حیاط منزل مسکونی به زور باز شد.
در این منزل مسکونی انواع زباله ازجمله پلاستیک، آهن قراضه، انواع قوطی‌های شیشه‌ای و پلاستیکی، کاغذ، مقوا و انواع کفش‌های کهنه پلاستیکی انباشته شده بود. علاوه بر حیاط، در پارکینگ و اتاق‌ها نیز انبوهی از زباله وجود داشت.
 این منزل مسکونی متعلق به زنی 60 ساله است که این میزان زباله را در مدت 10‌سال بر حسب عادت جمع‌آوری و در منزل مسکونی‌اش
دپو کرده بود. شهرستان بوکان با 227‌هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد که از این تعداد بیش از 176‌هزار نفر در شهر
ساکن هستند.

 


تعداد بازدید :  170