شماره ۵۷۵ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۷ خرداد
صفحه را ببند
جزییات ناپدید شدن پزشک بیمارستان رازی اهواز

چند روز از ناپدید شدن پزشک زن در اهواز گذشته و راز این ناپدید شدن درحالی همچنان سر به مهر مانده است که حاشیه‌های مختلفی این پرونده را دستخوش حوادث عجیبی کرد.
دوم اردیبهشت‌ماه بود که فرزانه بهمنش، رزیدنت ‌سال آخر بیمارستان رازی اهواز، ناپدید شد. این موضوع در شرایطی اتفاق افتاد که همکاران وی برای جویا شدن از علت غیبتش در یک آزمون علمی، با وی تماس گرفتند ولی پاسخی دریافت نکردند. همین موضوع کافی بود تا پلیس برای پیدا کردن ردی از این پزشک
 گم شده وارد عمل شود.
در تحقیقات پلیس غذای دست‌نخورده روز قبل و کلیه لوازم شخصی دکتر بهمنش در اتاق او در بیمارستان رازی پیدا شد. در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد خواستگار این پزشک نیز با اسلحه خودکشی کرده  و معمای مرموزی را پیش روی پلیس قرار داد. با این حال با گذشت 35 روز از گم شدن فرزانه بهمنش پرونده با گره کوری روبه‌رو شد. رئیس پلیس آگاهی خوزستان از ادامه تلاش پلیس استان​های خوزستان و فارس برای یافتن ردی از رزیدنت ناپدید شده بیمارستان رازی اهواز
خبر داد.
سرهنگ حفیظ‌الله خواجوی، رئیس پلیس آگاهی خوزستان در رابطه با جزییات این پرونده گفت: «پس از آگاهی از ناپدید شدن خانم پزشک جوان بیمارستان رازی، تحقیقات به‌طور گسترده توسط پلیس استان خوزستان آغاز شد ولی تاکنون هیچ اثری از این رزیدنت یافت نشده است. از آن‌جا که این پزشک، اهل استان فارس است، پلیس استان فارس نیز در این تحقیقات وارد عمل شده و جست‌وجو همچنان ادامه دارد.
در جریان تحقیقات پلیسی نیز معلوم شد خواستگار این پزشک هم پیش از این اتفاق، با او دیدار کرده است. خودکشی پسر خواستگار و همچنین دیده شدن خودروی 206 او در حوالی اهواز نیز صحت دارد. تا پایان تحقیقات و کسب نتیجه قطعی در این زمینه، به هیچ‌گونه اخبار و مطالبی که درباره این مسأله در فضای مجازی و بدون منبع موثق منتشر می​شود، نباید استناد کرد. همچنین هر اطلاعاتی غیر از این مطالبی که اکنون ذکر شد، به نقل از پلیس منتشر شود، صحت ندارد.»


تعداد بازدید :  421