شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

 حواشی عجیب دربی رم| دربی منجر به برتری 2 بر یک رم مقابل لاتزیو و تثبیت نایب‌قهرمانی قرمز و زردها، حواشی زیادی داشت. قبل از بازی، درگیری 2 گروه هوادار، چاقو خوردن 2هوادار رم را در پی داشت. در پایان بازی هم توتی و عده دیگری از بازیکنان رم هم با پوشیدن لباس‌هایی با مضمون تمسخر لاتزیو به‌خاطر درخواست تعویق دربی، جملاتی مانند «حالا حرف و حدیث تمام شد» و «دوباره هم می‌بریمتان» را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.

 یاغی استقلال در پرسپولیس| مجاهد خذیراوی، بازیکن جنجالی سابق تیم استقلال پس از چند فصل حضور در لیگ دسته اول، این روزها با پیراهن پرسپولیس به میدان می‌رود. مجاهد پس از حضور در تیم پیشکسوتان پرسپولیس دراین‌باره می‌گوید: «با بهزاد داداش‌زاده رفاقت دیرینه‌ای دارم و همین باعث شد برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازی کنم.»

 برگزاری مزایده راه‌آهن| باشگاه راه آهن هم یکی از باشگاه‌های دیگر پایتخت است که وضع مالکیت آن نامشخص است و در این راستا مزایده راه‌آهن یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود. قیمت پایه این باشگاه ظاهرا 14‌میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و برخی شایعات حکایت از حضور علی‌دایی و دوستانش در این مزایده دارند.

 18‌میلیارد در جیب کفاشیان!| فیفا پاداش 5.5‌میلیون دلاری ایران را به‌طور کامل به حساب سفارت ایران در سوییس واریز کرد و به‌زودی این پول به دست علی کفاشیان می‌رسد. به گفته طباطبایی مدیرمالی فدراسیون فوتبال، این پول نهایتا تا 45 روز دیگر به حساب فدراسیون واریز می‌شود.

 هجوم چندباره به اینستاگرام روحانی| اخیرا مد شده خواسته‌های فوتبالی در صفحه حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران مطرح می‌شود. در این راستا پس از لغو مزایده چهارم دو باشگاه بزرگ پایتخت، هواداران پرسپولیس سراغ صفحه رئیس‌جمهوری در اینستاگرام رفتند و از دکتر روحانی خواستند هرچه سریعتر به وضع باشگاه سرخپوش پایتخت رسیدگی کند.


تعداد بازدید :  218