شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
ماتئوس، زاکه‌رونی و دونادونی گزینه جانشینی قلعه‌نوعی شدند
افشارزاده، خادم را دور زد

شهروند| بلاتکلیفی محض در باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده را هم به ستوه آورد و باعث شد او بدون توجه به صحبت‌های امیررضا خادم از دیروز اقدامات اولیه را برای سر و سامان بخشیدن به باشگاه تحت هدایتش انجام دهد.
دور زدن خادم
مدیرعامل باشگاه استقلال که از خادم، معاون وزیر ورزش دستور گرفته بود تا زمان مشخص شدن تکلیف استقلال و پرسپولیس در مزایده هیچ‌گونه اقدامی در راستای جذب مربی انجام ندهد، اولین اقدامات در راستای انتخاب سرمربی جدید تیم انجام داد. افشارزاده برای این کار خود توجیه دارد:  «شاید تکلیف مزایده تا چند ماه بعد هم مشخص نشود، ما که نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و از تیم‌های دیگر عقب بیفتیم!» او طعنه‌هایی به خادم هم زده است:   «خادم یکسال و نیم است می‌گوید فلان کار را کنید اما هیچ نتیجه‌ای نداشته است. من کارهایم را شروع می‌کنم و قرار است با شخص وزیر درباره مسائل موجود جلسه داشته باشم.»
گزینه‌های    سرمربیگری
استقلالی‌ها حالا مذاکره با گزینه‌های موردنظر خود برای سرمربیگری تیم را آغاز کرده‌اند؛ مدیرعامل باشگاه روز گذشته از دریافت برنامه‌های 4 مربی خارجی سخن گفت تا گمانه‌زنی‌ دراین‌باره آغاز شود. در این بین نام‌های عجیبی هم به گوش می‌رسید؛ نفراتی مثل تاپ‌مولر و لوتار ماتیوس، آلبرتو زاکه‌رونی، روبرتو دونادونی و فیلیپ تروسیه! افشارزاده البته این گزینه‌ها را تأیید نکرد: «من فعلا چیزی درباره گزینه‌ها نمی‌گویم.» از سوی دیگر درباره گزینه‌های داخلی نیز حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است. خیلی‌ها بی‌توجه به هشدارهای باشگاه نفت درباره قرارداد 3 ساله، از علیرضا منصوریان به‌عنوان گزینه‌ اصلی نام می‌برند. برخی دیگر نیز بر این باورند که جواد زرینچه، مهدی پاشازاده، داریوش یزدانی و پرویز مظلومی برای هدایت استقلال شانس دارند. چیزی که در این بین مسلم است نام امیر قلعه‌نوعی در بین گزینه‌های باشگاه استقلال وجود ندارد.
آینده
همه مسائل بالا در شرایطی مطرح شده که هنوز مشخص نیست آیا مزایده استقلال برنده‌ای دارد یا خیر؛ اگر این امر تحقق نیابد که البته دور از ذهن هم نیست، باید دید تکلیف مالکیت باشگاه استقلال چه خواهد شد. در این شرایط هیأت‌مدیره استقلال احتمالا دستخوش تغییراتی خواهد شد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در ساختمان آبی‌رنگ سعادت‌آباد پیش خواهد آمد.

 


تعداد بازدید :  189