شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
آژير

شستن لباس با بنزین، خانه را آتش زد
شستشوی لباس با استفاده از بنزین در یزد منجر به آتش‌سوزی منزل مسکونی شد. این حادثه ساعت 06: 21 به سامانه 125 اطلاع‌رسانی می‌شود که
در پی آن ستاد فرماندهی بلافاصله یک خودروی اطفای حریق از ایستگاه شماره 5 را به بلوار نواب صفوی اعزام می‌کند.بررسی‌ها نشان می‌داد که صاحبخانه در حیاط منزل در کنار ظرف 20 لیتری بنزین درحال شستن لباس‌های رنگی خود با استفاده از بنزین بود که ناگهان از اصطکاک موجود حریق ایجاد می‌شود و به ظرف 20 لیتری بنزین سرایت می‌کند و به یک‌باره آتش شعله‌ور می‌شود.صاحبخانه با سرعت عمل و قبل از سرایت آتش به ظرف فرار می‌کند و با سامانه 125 تماس می‌‌گیرد و خوشبختانه در این حریق آسیب جدی به صاحبخانه وارد نمی‌شود.فرمانده این عملیات به تشریح جزییات ماجرا پرداخت و گفت:  با تیم عملیاتی کمتر از 2دقیقه به محل حریق رسیدیم و در بدو ورود به محل همزمان با اجرای عملیات ایمن‌سازی، عملیات اطفای حریق را آغاز و در کمتر از یک دقیقه حریق را مهار و خاموش و از سرایت آن به داخل منازل دیگر جلوگیری کردیم.
 
زمین لرزه 4.2 ریشتری در شهداد کرمان
زمين لرزه‌اي با قدرت 4.2 ريشتر كرمان را لرزاند. ساعت 37: 20   دوشنبه شب گذشته زمین‌لرزه‌ای با قدرت 4.2 ریشتر شهداد کرمان و اطراف این منطقه را لرزاند. سیدمصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات کشور، در مورد اين حادثه گفت:  خوشبختانه زمین‌لرزه 4.2 ریشتری در شهداد کرمان هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است. مرتضوی ادامه داد:  بلافاصله بعد از وقوع حادثه دو تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند که طبق بررسی آنها مشخص شد خوشبختانه این زمین‌لرزه هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است.

 


تعداد بازدید :  289