شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 تورم اردیبهشت 15.5‌درصد شد| درحالی مرکز آمار تورم اردیبهشت‌ماه را 14.3‌درصد اعلام کرده که بانک مرکزی با انتشار گزارشی نرخ تورم ماه مورد گزارش را 15.5‌درصد اعلام کرد. بعد از آن‌که مرکز آمار ایران تورم نقطه به نقطه را 13.7‌درصد و تورم شهری را 14.3درصد اعلام کرد، نتایج بررسی‌های بانک مرکزی درباره شاخص بهای کالا و خدمات مصرفی در اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

   احتمال لغو فرمول شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو| محسن صالحی‌نیا معاون صنایع وزیر صنعت گفت: در صورت انحصاری نبودن بازار خودرو، فرمول شورای رقابت در قیمت‌گذاری خودرو منتفی خواهد بود. وی با اشاره به این‌که اگر شورای اقتصاد بازار خودرو را انحصاری نداند، عملاً شورای رقابت نباید به موضوع قیمت‌گذاری خودرو ورود پیدا کند، اظهار داشت: در این شرایط سازمان حمایت هم نظارت‌های لازم را بر بازار اعمال خواهد کرد.

  «سی‌ان‌جی» گران نشد| اردشیر دادرس رئیس هیأت‌مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با اشاره به تثبیت قیمت CNG، گفت: فاصله قیمتی بین CNG و گاز مایع منجر به رونق فعالیت جایگاه‌ها و کارگاه‌های غیرمجاز گاز مایع می‌شود. وی با اشاره به تثبیت قیمت سی ان جی با وجود افزایش قیمت بنزین و گازوییل در دولت، گفت: بر این اساس قیمت سی‌ان‌جی همچون گذشته به ازای هر کیلوگرم ۶۰۰ تومان در جایگاه‌های گاز به مردم عرضه می‌شود.


تعداد بازدید :  270