شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
دیالوگ روز

جمشید مشایخی، بازیگر: من منتظر سفر بی‌بازگشت هستم، اما انرژی شما عزیزان را دیدم، قدرت پیدا کردم. استادی گفتند که صحبت سیگار را نکنید، من می‌خواهم یک نکته‌ای را بگویم، شما از اشتباهات و خطاهای من پند بگیرید. سیگار نکشید. من ۶۰‌سال است که سیگار می‌کشم و الان اگر ترک کنم، دچار فراموشی می‌شوم. وظیفه هنرمند این است که از واقعیت مردم را به حقیقت برساند. از مسئولان خواهشمندم تیغ سانسور را کندتر کنید. هنرمند عاشق است، هنرمند خائن نیست.
علی رفیعی، کارگردان تئاتر و سینما: با قاطعیت می‌توانم بگویم همه خواسته‌ها‌، آرزوها و آرمان‌هایی که در شورای اصلی تئاترشهر مطرح می‌شود، در جهت اعتلا بخشیدن به حرفه تئاتر است و این‌که کارگردان‌هایی که حق‌شان اجرا است، نه‌تنها کارهای خود را به صحنه بیاورند بلکه آثارشان به دلیل ارزشی که دارد بارها و بارها اجرا شود و این طور نباشد که یک کارگردان حرفه‌ای بعد از یک اجرا پشتش باد بخورد و چند‌ سال منتظر بماند.
مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی ارشاد: اگر قرار نبود از مجوزی که صادر می‌کنیم دفاع کنیم، کار بهروز غریب‌پور (اپرای عروسکی سعدی) نباید اجرا می‌شد.
داریوش فرهنگ، کارگردان و بازیگر: فکر می‌کنم نوبتی هم باشد نوبت فیلمسازی من است.
جمشید ‌هاشم‌پور: سال‌ها بود که از فعالیت به صورت همزمان در دو پروژه خودداری می‌کردم.
محمود دولت‌آبادی، نویسنده: بیشتر جوان‌ها با کامپیوتر و اینترنت سر و کار دارند اما اگر قرار باشد یکی از رمان‌های من در فضای مجازی منتشر شود با این کار موافق نیستم.


تعداد بازدید :  191