شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

ولی شیراندامی از بازیگران باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها به دلیل دیابت در شرایط نامطلوب جسمی به سر می‎‌برد و اگر روند درمانی طی نشود، او یک پای خود را از دست خواهد داد.

اولین آلبوم تصویری گروه موسیقی «لیان» به سرپرستی محسن شریفیان از سه‌شنبه پنجم خردادماه در اختیار علاقه‌مندان موسیقی قرار گرفت.


تصویربرداری سریال «نفس گرم» به کارگردانی محمد‌مهدی عسگر‌پور درحالی ادامه دارد، که به تازگی بازی سیما تیرانداز و لیندا کیانی در این مجموعه شروع شده است.

مهدی صباغی، بازیگر و کارگردان تئاتر از روی صحنه بردن نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» نوشته علیرضا نادری و حضور در نمایشنامه‌خوانی «تالاب هشیلان» در تماشاخانه باران خبر داد.

گروه موسیقی «چارتار» دو روز در اهواز کنسرت می‌دهد و همچنین در تدارک جدیدترین آلبومش نیز هست که هنوز نام این اثر مشخص نشده است.

برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی فیلم مونیخ اعلام کرده‌اند که 26 ژوئن 2015، یک روز پس از افتتاح این دوره از رقابت‌ها طی مراسمی از «الکساندر پاین»، کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی تقدیر خواهند کرد. در این مراسم همچنین قرار است فیلم‌هایی از او به نمایش درآید.

فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان شنبه 9خرداد ساعت 18 در سیصد و شصت و دومین نشست باشگاه فیلم تهران با حضور عوامل اکران و نقد می‌شود.

مجموعه شعر «قرار» سروده سعید پورطهماسبی که انتشارات شهرستان ادب آن را منتشر کرده، رونمایی می‌شود.

کتاب «دا» به همت رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در تاجيكستان به خط سیریلیک برگردانده شد.

بزرگمهر حسین‌پور تابلوی بزرگ خود را از ناصرالدین شاه و 40 زن او در حرمسرایش رونمایی می‌کند. این نمایشگاه روز پنجشنبه، هفتم خردادماه، در گالری راه‌ ابریشم به نشانی بلوار کشاورز، بین خیابان وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، شماره 210 افتتاح می‌شود.

پردیس سینمایی «شهر فیروزه» با ظرفیت ۵۸۷ صندلی با حضور حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی، جمعی از مدیران سینما و برخی از سینماگران در شهر نیشابور افتتاح شد.


تعداد بازدید :  186