شماره ۵۷۴ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   25 شرکت خارجی در بورس انرژی| مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از صدور 21 کد سهامدار خارجی در اردیبهشت‌ماه 94 خبر داد. حامد سلطانی‌نژاد افزود: 19 سرمایه‌گذار خارجی در ماه گذشته کدهای سهامداری خود را دریافت کردند. همچنین 25 شرکت خارجی با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، کد معاملاتی فعالیت در بورس انرژی را دریافت کرده‌اند.

   عرضه 4.4‌میلیون تن در بورس کالا| طی اردیبهشت‌ماه ‌سال‌جاری درحالی 2.1‌میلیون تن انواع کالا به ارزش 31‌هزار‌ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد 54 و 51‌درصدی را تجربه کرد. در این ماه حدود 4.4‌میلیون تن انواع کالا در این بورس عرضه شد که در مقابل آن صف تقاضایی بالغ بر 3.5‌میلیون تن شکل گرفت.

   عرضه قابل توجه سهام دلیل روند کاهشی بازار| نصرالله برزنی مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین درباره تأثیر روند مذاکرات هسته‌ای بر بازار سرمایه می‌گوید: با توجه به روند مذاکرات هسته‌ای انتظار می‌رود تا شاهد کسب نتیجه مثبت در این حوزه باشیم که این امر نقطه عطفی برای بازار سرمایه به شمار می‌رود و می‌تواند موجب بهبود وضع بورس و افزایش حجم معاملات شود.


تعداد بازدید :  185