شماره ۵۷۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

 امروز، اعلام نتایج مزایده سرخابی‌ها| براساس اعلام مسئولان سازمان خصوصی‌سازی امروز نتیجه مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود. جعفر سبحانی، مشاور این سازمان گفته است: «سازمان خصوصی‌سازی گزارش مربوط به بررسی و اهلیت ۴ متقاضی را آماده کرده و به هیأت واگذاری ارایه خواهد داد. وهله اول اهلیت متقاضی که بالاترین قیمت خرید را پیشنهاد کرده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر اهلیت وی اثبات شود، بررسی‌ها به نفر دوم نمی‌رسد مگر این‌که اهلیت با مشکل مواجه شود تا به سراغ پیشنهاد دوم و سوم برویم و در اصل ترتیب به همین نحو خواهد بود. این در شرایطی است که از شرکت‌های وابسته به ایران‌خودرو و سایپا به‌عنوان خریداران سرخابی‌ها یاد می‌شود.
 برکناری پرحاشیه سرمربی جودو| در شرایطی که روز گذشته آرش میراسماعیلی، نایب‌رئیس فدراسیون جودو خبر از برکناری محمد زارعیان، سرمربی تیم‌ملی این رشته به دلایل کسب نتایج ضعیف خبر داده بود اما این مربی چنین مساله‌ای را قبول ندارد. او می‌‌گوید: «میراسماعیلی نمی‌تواند مرا کنار بگذارد چراکه رئیس فدراسیون به من حکم داده و تنها رستگار است که می‌تواند من را از سرمربیگری تیم‌ملی برکنار کند. رستگار به من گفت با قدرت به کارم ادامه دهم.»
 جلالی و هیات‌مدیره علیه مدیرعامل سایپا| درحالی‌که مدیرعامل سایپا در مصاحبه‌ای نسبتا تند خبر از رد قطعی تمدید قرارداد باشگاه سایپا با مجید جلالی داده بود، سایت این باشگاه روی دست مدیرعامل بلند شد و جلالی را مربی فصل بعد خواند! در این خبر روی جلسه جلالی با اعضای هیأت‌مدیره تأکید شده تا مشخص شود که جنگ قدرت در این باشگاه نارنجی‌پوش فعلا به سود جلالی و هیات‌مدیره پیش می‌رود. مجید جلالی در حال‌حاضر در ارمنستان بسر می‌برد؛ سفری که بیت‌الله رضایی گفته بود بدون هماهنگی باشگاه انجام شده است!
 جنجال دوباره سربازان| با این‌که ماهینی، رفیعی و عبدالله‌زاده به تیم‌ملی فوتبال دعوت شدند و در اردو شرکت کردند اما سردار باران‌چشمه می‌گوید چنین کاری درست نبوده است: «نمی‌دانم این بازیکنان با چه مجوزی به اردوی تیم‌ملی رفتند. البته اگر این درخواست بیاید، فکر نمی‌کنم مانعی وجود داشته باشد اما باید مراحل قانونی آن طی شود.»


تعداد بازدید :  250