شماره ۵۷۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   نعمت‌زاده به کارت زرد سوم نزدیک شد| علی علیلو، رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان این‌که حمایت وزیر صنعت از حضور شرکت‌های خودروساز در مزایده باشگاه‌های ورزشی جای سوال دارد، گفت: اگر وزیر کارت زرد سوم را از مجلس بگیرد، این موضوع بدتر از استیضاح خواهد بود. وی با انتقاد شدید از حضور شرکت‌های خودروساز در مزایده خرید باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: درحال حاضر خودروسازان خود متکی به دولت هستند پس چگونه است که پیشنهاد خرید باشگاه‌های ورزشی بدهکار را مطرح می‌کنند.
   اختلاس بزرگ در شرکت آزادراه تهران ـ پردیس| حیدر فتاحی، دادستان شهرستان پردیس از کشف اختلاس بزرگ در شرکت آزادراه تهران ـ پردیس خبر داد و گفت: دو نفر از کارکنان این شرکت بازداشت شده‌اند. وی افزود: برحسب گزارش محرمانه‌ای که چندی پیش به دادستانی پردیس ارایه شد، دو نفر از کارمندان شرکت آزادراه تهران ـ پردیس که مبادرت به اختلاس و کلاهبرداری کرده بودند، با اقدامات قضایی و پلیسی دستگیر شدند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.
   طرح نجات ذخایر پنهان آب کلید خورد| یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اعلام آغاز طرح احیای ذخایر و سفره‌های آب زیرزمینی کشور گفت: به‌زودی دستورالعمل‌های تدوین شده به استان‌ها ابلاغ می‌شود. جواد میبدی، مدیرکل نظام‌هاي بهره‌برداري و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو با بیان این‌که مراحل عملیاتی اجرای طرح احیا و تعادل‌‌بخشی از ابتدای امسال آغاز شد، اظهار داشت: نخستین گام، تهیه دستورالعمل‌های اجرایی است که از ۱۵ پروژه تعریف شده در این طرح ۱۳ پروژه برعهده وزارت نیرو و دو پروژه برعهده وزارت کشاورزی است و اجرای هرکدام از پروژه‌ها نیازمند یک دستورالعمل جداگانه است.
   دلیل مرگ هزاران ماهی در کیش| علی‌اصغر مجاهدی، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات ایران گفت: مرگ هزاران ماهی جزیره کیش مربوط به برخورد گله ماهیان گیش و ساردین با یک لکه نفتی است و مشکل جدی درخصوص آلودگی آب این منطقه وجود ندارد.
   برگزاری بزرگترین اجتماع ایرانیان مقیم خارج| فایننشال تایمز طی گزارشی نوشت: بزرگترین اجتماع ایرانیان مقیم خارج طی بیش از 30‌سال گذشته ماه آینده در برلین برگزار خواهد شد.
   برنامه‌های دولت در مناطق مرزی| حبیب‌الله حقیقی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کل کشور گفت: تجارت مرزی در شهرستان سراوان بسیاری از مشکلات را حل می‌کند. حقیقی فروش سوخت در پایانه‌های مرزی، ایجاد پمپ‌بنزین در مناطق مرزی و فروش در نقاط مرزی در حوزه تعاونی‌های مرزنشینان را از برنامه‌های مهم پیشنهادی دولت در مناطق مرزی عنوان کرد که با توجه به موقعیت استان‌ها اجرایی خواهند شد.


تعداد بازدید :  445