شماره ۵۷۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
روی خط خبر

آذر منصوری، عضو شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش: انتخابات مجلس دهم فرصتي مناسب برای حضور بانوان توانمند در نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور است. اگر برای افزایش حضور بانوان درمجلس حتی برای دوره‌های آینده نیاز به قانون است، دولت می‌تواند لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارایه دهد. (ایرنا)

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور: با توجه به شرایط فعلی و فضایی که در کشور و منطقه حاکم است و دو انتخاباتی که پیش‌رو داریم لزوم توجه به قانون و رعایت آن و توجه به منافع ملی و همراهی و همدلی صدچندان است. انتخابات پیش‌روی ما صحنه آزمایش خواهد بود که چگونه با تجربه 36ساله خود در این صحنه حاضر می‌شویم و در انتخابات شرکت می‌کنیم و قطعا رقابت‌های سیاسی برای تحقق دموکراسی موجب رونق و نشاط سیاسی در جامعه می‌شود. البته درحالی‌که این رقابت‌ها تبدیل به مجادله نشود. (فارس)

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌اي، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره): همه نهادها باید مراقبت کنند تا حقوق مردم حفظ شود و تمام دست‌اندرکاران باید توجه داشته باشند که آنچه مردم می‌خواهند باید انجام گیرد. موقعیت اصلاح‌طلبان، موقعیت دلسوزی برای نظام و انقلاب است. اصل و اصالت را ما بر نظام گذاشته‌ایم و برخلاف کسانی که در آن سوی میز نشسته و ما را متهم می‌کنند که نظام را تلطیف می‌کنیم، ما نظام را از خود می‌دانیم و قدر انقلاب را می‌دانیم زیرا برای به ثمر نشستن آن شهید دادیم، شکنجه شدیم. اعتدال یعنی دوری از افراط و تفریط و اصلاح‌طلبان برای اصلاح جامعه و نظام به نفع نظام در هر شرایطی آمادگی دارند. (ایلنا)

 


تعداد بازدید :  433