شماره ۵۷۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد
صفحه را ببند
معاون اول قوه قضائیه:
عناوین اتهام مهدی‌ هاشمی هم اقتصادی و هم امنیتی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درباره پرونده مهدی‌هاشمی تصریح کرد: عناوین اتهام مهدی‌ هاشمی هم اقتصادی و هم امنیتی است، اما چون هنوز حکم قطعی نشده و در مرحله تجدیدنظرخواهی است از بیان جزییات معذور هستم.
به گزارش ایسنا، محسنی‌اژه‌ای درخصوص انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت و وزارت کشور و همه دستگاه‌ها درحال انجام وظایف قانونی خود هستند و گمان نمی‌کنم که اتفاقات‌ سال ۸۸ دوباره تکرار شود، مردم هوشیارند و مسئولان به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند. وی اضافه کرد: همه دستگاه‌ها دنبال اين هستند که انتخاباتی همچون گذشته بانشاط و با حضور حداکثری داشته باشیم. قطعا اگر کسانی قبل، حین و بعد از انتخابات اقدامات غیرقانونی داشته باشند، دستگیر و با آنها برخورد می‌شود.
اژه‌ای در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: امروزه با کمال تأسف از برخی تریبون‌ها و حلقوم‌ها «ما نمی‌توانیم» شنیده می‌شود که این حرف دشمن است که ممکن است از سوی یک فرد ضعیف و غافل گفته شود. اژه‌ای خاطرنشان کرد: ارزش‌هایی بعضا مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد و این اقدام به‌صورت سازماندهی و برنامه‌ریزی شده در کشور توسعه پیدا می‌کند، بعد گفته می‌شود که نمی‌توان جلوي اینها را گرفت. چرا نمی‌شود جلوی آنها را گرفت اگر ما تلاش کنیم حتما مردم نیز همراهی می‌کنند و این کار شدنی است.
معاون اول قوه قضائیه عنوان کرد: ما مسئولان هر چقدر برای مردم کار و تلاش کنیم باز هم مدیون مردم و نظام هستیم. اژه‌ای با اشاره به مشکلات معیشتی، بیکاری و افزایش سن ازدواج در بین مردم بیان کرد: این مسائل در ابتدای امر متوجه قوه قضائیه نیست اما تکلیف انسانی ما این است که تمام‌قد دولت و ملت را برای رفع مشکلات کمک کنیم. در مسائل سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های سالم اقتصادی برای تولید و اشتغال بیشتر در کمک  به دولت کوتاهی نخواهیم کرد. وی اظهار کرد: آرامش و امنیت پایدار جامعه می‌تواند پایه‌ای برای پیشرفت و توسعه در زمینه هر اقدام مثبتی که می‌خواهد انجام شود، باشد.


تعداد بازدید :  259