شماره ۵۶۸ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفاً‌جهت‌اطلاع!

  احتمال تغییر نتیجه دیدار تراکتورسازی - نفت| بنا به دستور ریاست‌جمهوری جناب دکتر روحانی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در راس هیاتی برای رسیدگی به اتفاقات بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران روز گذشته به آذربایجان‌شرقی سفر کرد. گودرزی در زمان ورود خود به تبریز درباره احتمال تجدید این دیدار می‌گوید: «احتمال تجدید این دیدار دور از ذهن نیست اما این اتفاق برای فوتبال ما اصلا  خوب نیست.»
  حمله مجیدی به استقلالی‌ها| فرهاد مجیدی با انتشار پیامی به اعضای کنونی تیم استقلال حمله کرد. در بخشی از این پیام آمده است: «هواداران عزیز و دوست‌داشتنی؛ روزهای روشن استقلال نزدیک است. به‌زودی بی‌کفایت‌ترین هیأت‌مدیره و کادر فنی تاریخ باشگاه بزرگ استقلال کنار خواهند رفت و دوباره به کمک و حمایت شما «عدد و نماد» جدیدی را برای همه استقلالی‌های عزیز در سراسر جهان خلق خواهیم کرد.»

  مدال طلای بانوی سنگ‌نورد ایرانی| رقابت‌های سنگ‌نوردی بین‌المللی بانوان در ویکتوریای کانادا برگزار شد که طی آن فرناز اسماعیل‌زاده قهرمان و رکورددار سرعت بانوان ایران بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد و مدال‌طلا را بر گردن آویخت. اسماعیل‌زاده با ۲ بار رکوردشکنی توانست رکورد بانوان کشور را که متعلق به خودش بود ۹ ثانیه ارتقا و بهبود بخشد.

  جریمه سنگین در انتظار بسکتبال| مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال قهرمانی غرب آسیا از هشتم خرداد در اردن برگزار می‌شود که قرار بود تیم منتخب باشگاه‌های ایران با هدایت محمد کسایی‌پور در این رقابت‌ها شرکت کند اما به دلیل این‌که هنوز ویزای بازیکنان صادر نشده، احتمال دارد تیم‌ملی ایران نتواند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کند که این اتفاق جریمه 25‌هزار دلاری برای فدراسیون ایران در پی خواهد داشت.


تعداد بازدید :  168