شماره ۵۶۸ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
... باران، همراه با گرد و خاک

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، امروز و فردا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر بارش پراکنده رخ خواهد داد. بعد از ظهر امروز و طی روز پنجشنبه در دامنه‌های شرقی البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد و در برخی مناطق باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
هوای تهران امروز کمی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر در ارتفاعات، بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای این روز به‌ترتیب 33 و 22 درجه پیش‌بینی می‌شود. هوای استان تهران روز پنجشنبه نیز قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه می‌شود. بیشترین دمای این روز 32 درجه و کمترین آن 21 درجه سانتیگراد خواهد بود.
بنا بر اعلام معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم قرار داشته است. میزان غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۵/۲ میکرون، در حد مجاز بوده و بر روی عدد 78 قرار گرفت.
در شبانه‌روز گذشته اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای 42 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.


تعداد بازدید :  189