شماره ۵۶۸ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
اعدام یک متجاوز در شیراز

یک متجاوز صبح ديروز در ميان جمعيت مردم شیراز اعدام شد. این مرد که در پرونده خود اتهامات دیگری ازجمله دو آدم‌ربایی و همچنین سرقت نیز دارد، علاوه بر مجازات اعدام به 22‌سال حبس به خاطر آدم‌ربایی و همچنین 15‌سال حبس و 111 ضربه شلاق به خاطر ارتکاب سرقت‌های توأم با آزار و اذیت محکوم شده بود.
پرونده اين پسر با شكايت نخستين شاكي در دادسراي شيراز تشكيل شد. متهم به نام حسين با استفاده از خودرو شخصی و در قالب مسافركش شهری طعمه‌هاي خود را ربوده و پس از رفتن به حواشی خلوت شهر، نقشه شيطاني خود را اجرا می‌کرد. پس از شكايت شاكيان، پرونده حسين به دادگاه فرستاده شد و او از جهت ارتکاب زنای به عنف از سوی شعبه 4 دادگاه کیفری استان فارس به اعدام محکوم شد که این حکم پس از تأیید در شعبه 32 دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضائیه با حضور مردم شیراز و در ملأعام به اجرا درآمد.
پس از اجرای این حكم دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به نحوه ارتکاب جرایم
 یاد شده توسط این مرد گفت:  لازم است با تدوین طرح‌های پیشگیرانه از بروز چنین حوادث تلخی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی می‌شوند جلوگیری کنیم و در این راه لازم است سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با دستگاه قضایی و امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

 


تعداد بازدید :  190