شماره ۵۶۸ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
خبر

نا امنی سازه مرکز تجارت جهانی تأیید شد
سخنگوی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، از نامه سازمان نظام مهندسی درخصوص ناایمن بودن پروژه فردوسی خبر داد.
محمدمهدی تندگویان در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران، گفت: از شهرداری بابت این مرکز تشکر می‌کنم چرا که یکی از پروژه‌های مثبت شهری بین شهرداری، شورا و سازمان نظام مهندسی بوده است. سازمان نظام مهندسی هفته گذشته طی نامه‌ای ناایمن بودن این پروژه را تأیید کرد که باید اقدامات لازم برای ایمن سازی آن صورت گیرد.
 

تغییر کاربری پارک در منطقه 1
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در منطقه یک فضای عمومی و سبز با رأی دیوان عدالت اداری تغییر کاربری داده شده و در آن‌جا ساختمان‌هایی درحال ساخت است. ابوالفضل قناعتی در تذکری گفت: در منطقه 1 شهرداری در خیابان اندرزگو خیابان چیذر فضایی با کاربری عمومی و فضای سبزی وجود دارد که هم اکنون بلوک‌بندی برای ساخت‌وساز در آن فضا ایجاد شده است. به گفته او دومین بلوک آن در ۱۲ طبقه درحال اتمام است که با مذاکرات صورت‌گرفته با شهردار آن منطقه عنوان شده این ملک رأی دیوان عدالت اداری را دارد.
 

اعضا تذکری می‌دهند و بعد می‌خوابند
در بخشی از جلسه علنی امروز شورای شهر، مختاباد، ضمن تذکر به شهرداری تهران گفت: باید به تذکرات و سؤالات اعضای شورای شهر سریع‌تر پاسخ داده شود.
عبدالحسین مختاباد، رئیس کمیته هنری شورای شهر گفت:   تذکرم به شهرداری است که چرا پاسخ تذکرات اعضای شورای شهر را به موقع نمی‌دهد. حتماً شهرداری با خود می‌گوید اعضای شورای شهر یک چیزی می‌گویند و بعد می‌خوابند بنابراین انتظار می‌رود گروهی تشکیل شود که تذکرات و سؤالات را از شهرداری تهران پیگیری کند.
او گفت: در بعضی مواقع نیز سؤالات و تذکرات اعضای شورای شهر فراموش می‌شود و شهرداری نیز پاسخ آنها را در بایگانی می‌گذارد. در سه هفته گذشته عنوان کردم مدیریت بحران در صحن علنی شورای شهر اقدامات صورت گرفته در تهران را تشریح کند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و این موارد باید پیگیری شود.


تعداد بازدید :  254