شماره ۵۶۸ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   افزایش دامنه مجاز نوسان از شنبه| علی صحرایی معاون بازار بورس تهران از افزایش یک درصدی دامنه نوسان قیمت سهام در بورس تهران خبر داد و گفت: از روز شنبه 2 خرداد ماه سال جاری با هدف افزایش نقدشوندگی بازار سهام، دامنه مجاز نوسان روزانه قیمت سهام از مثبت منفی 4 به مثبت منفی 5 درصد افزایش خواهد یافت. در عین حال برای حق تقدم سهام نیز دامنه مجاز نوسان روزانه قیمت سهام از مثبت منفی 8 به مثبت منفی 10 درصد تغییر می‌یابد.

  واگذاری ۸۰ میلیون سهم دولتی در ۶۰ روز| با توجه به این که بر اساس قانون، واگذاری سهام شرکتهای دولتی با یکسال تمدید پایان سال 94 عنوان شده و قرار است با فروش سهام حدود 120 شرکت دولتی در سالجاری واگذاریهای دولت پایان یابد، نگاهی به عملکرد سازمان خصوصی‌سازی نشان می دهد از ابتدای امسال تاکنون تنها 80 میلیون سهم دولتی به ارزش 144 میلیارد ریال به صورت تدریجی در بورس اوراق بهادار فروخته شده است.

  انتشار مستقیم اطلاعات شرکت ها در کدال|کیوان شیخی رئیس اداره آمار و اطلاعات شرکت بورس از آغاز بررسی کارشناسی برای هوشمند سازی فرآیند توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکت های بورسی خبر داد و افزود: از خرداد ماه امسال، اطلاعات و گزارش‌های شرکت ها و صنایع بورسی در سامانه کدال به طور مستقیم منتشر خواهد شد.


تعداد بازدید :  212