شماره ۵۶۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
در ماهشهر رخ داد
تصادف مرگبار 3 معلم زن در حاشیه پیروزی پرسپولیس

3معلم زن در ماهشهر قربانی شادی پرسپولیسی‌ها شدند. شادی طرفداران تیم پرسپولیس پس از پیروزی و شکست تیم فوتبال استقلال در جمعه شب حادثه‌ای هولناک را رقم زد.
 بعد از پایان تقابل سرخابی‌ها، بسیاری از طرفداران تیم پرسپولیس با هیاهو و شادی با خودروها و موتورسیکلت‌های خود وارد خیابان‌های سطح شهر شدند. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد در حاشیه شادی و همهمه طرفداران پرسپولیسی تصادف مرگبار در کمین 3 معلم زن باشد. خودروها و موتورسیکلت‌ها نظم شهر را به هم زده بودند و با حرکات نمایشی در خیابان هیاهو به راه انداخته بودند.
همزمان با شادی طرفداران پرسپولیس 3معلم زن درحال پیاده روی در یکی از خیابان کوثر فاز 2 ماهشهر بودند. عقربه ساعت 30: 19 را نشان می‌داد که ناگهان یک خودروی پراید با سرعت زیاد به سمت عابران پیاده‌رو تاخت. صدای مهیب تصادف در میان هلهله و فریاد شادی پیچید.
به گزارش ایرنا در این حادثه تلخ 2معلم زن در دم جان باختند و دیگری نیز بشدت مصدوم و روانه بیمارستان شد. نیروی انتظامی ماهشهر درحال بررسی این حادثه مرگبار است.  گفته می‌شود پلیس چند نفر را در ارتباط با  این حادثه بازداشت کرده است.  طرفداران تیم پرسپولیس در برخی شهرهای استان ازجمله اهواز نیز پس از پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت مقابل استقلال تهران به جشن و پایکوبی پرداختند. این جشن‌ها سبب ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها در اهواز شد.


تعداد بازدید :  157