شماره ۵۶۳ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
روی خط حادثه

سرقت مسلحانه از بانک صادرات
شهروند|سارق مسلح از بانک صادرات شعبه طبرسی جنوبی مشهد، 28‌میلیون تومان به سرقت برد. این بانک هنگام وقوع سرقت نگهبان نداشت، اما دوربین‌های مداربسته آن فعال بوده‌اند و تصاویر متهم را ضبط کردند. این درحالی است که در مدت 4روز 2بانک در مشهد هدف سارقان موتورسوار قرار گرفته است.
ساعت 04: 10 صبح روز سه‌شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه جوانی موتورسوار درحالی‌که کلاه‌ایمنی به سر داشت، به یکی از شعب بانک صادرات در مشهد مراجعه کرد. این جوان حدودا 35ساله با تهدید اسلحه کلت به کارمند بانک نزدیک شد و بنابر اعلام مسئولان بانک 28‌میلیون تومان را به سرقت برد و با موتورسیکلت‌ از صحنه متواری شد.  با گزارش موضوع به فوریت‌های پلیسی 110 ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد. متاسفانه این بانک هنگام وقوع سرقت نگهبان نداشت، اما دوربین‌های مداربسته آن فعال بوده و تصاویر متهم را ضبط کرده‌اند. تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌های مسلحانه ادامه دارد. در حالی صبح دیروز سرقت از بانک صادرات شعبه طبرسی کلید خورده است که 19اردیبهشت‌ماه نیز شعبه بانک ملت خیابان کوهسنگی مشهد  هدف سرقت مسلحانه قرار گرفته است.
ساعت 10صبح روز شنبه دو موتورسوار مقابل بانک ملت شعبه کوهسنگی توقف کردند. یکی از آنها کلاه‌کاسکت به سر داشت. داخل بانک شد، اسلحه‌اش را بیرون کشید و به سمت کارمندان بانک گرفت. این مرد با تهدید یک اسلحه کلت 53‌میلیون تومان را سرقت کرد و پا به فرار گذاشت. 6دقیقه پس از این سرقت پلیس در محل حاضر شد. این درحالی است که پلیس هنوز ردی از این سارقان به دست نیاورده است.

دستگیری 50 هرمی در رامسر
50 عضو یک شرکت هرمی که در11 نقطه از شهر رامسر مخفی شده بودند، دستگیر شدند. اواخر ‌سال 1393 خبری مبنی بر فعالیت گسترده شرکت‌های هرمی به نام کیونت در شهرستان رامسر به مدیریت و نظارت فردی به هویت طوفان و فرد دیگری به نام سلیمان به دست پلیس رسید و اقدامات پلیسی برای دستگیری آنان آغاز شد.
اعضای این شرکت هرمی با تبلیغات و وعده کار به‌طور گسترده اقدام به عضوگیری از میان جوانان بیکار در سراسر کشور کرده بودند. سرشاخه‌های این شرکت با تبلیغات پوچ مبالغ هنگفتی برای ارایه کار و عضویت از اعضا و زیر مجموعه‌هایشان دریافت کرده بودند. تیم پلیسی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، آدرس منازل و محل‌های تجمع اعضا و سرپرستان این شرکت را به‌دست آوردند. ماموران با شناسایی دقیق مخفیگاه این گروه، کلیه اعضا و  4 نفر از سرشاخه‌های شرکت‌های هرمی کیونت را که در 11 نقطه از شهر رامسر مخفی شده بودند، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان این‌که در مجموع 50 تن در این عملیات‌ها دستگیر شدند، افزود: این افراد پس از دستگیری و اعتراف به جرم خود روانه زندان شدند. وی همچنین مبلغ سرمایه‌گذاری در این شرکت هرمی توسط افراد دستگیر شده را مبلغی حدود 5‌میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در تحقیقات انجام گرفته از  4 متهم اصلی پرونده مشخص شد که این افراد در یک‌ماه گذشته گردش حساب دومیلیارد تومانی داشته‌اند.


تعداد بازدید :  296