شماره ۵۶۳ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

  توضیح پروین درباره بیماری‌اش| علی پروین درخصوص آخرین وضع بیماری‌اش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد:  «متاسفانه چند روز کسالت داشتم و این موضوع برخلاف میل باطنی‌ام رسانه‌ای شد. دوست نداشتم باعث نگرانی هواداران شوم و خدا را شکر درحال حاضر به خواست خدا و با دعای هواداران حالم خوب است. از همه دوستان و هوادارانی هم که پیگیر حالم بودند، تشکر می‌کنم.امیدوارم پرسپولیس هم در دربی و هم در مجموع دو بازی با الهلال به برتری برسد.»

  مثبت‌شدن دوپینگ 8 ورزشکار ایرانی| شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از مثبت شدن تست دوپینگ 8 ورزشکار ایرانی خبر داد. بر این اساس پارسا معینی، سعید محمدی، وحید اسلامی، محمدرضا مرادیان از بسکتبال و رهام پیروانی از شنا به دوسال محرومیت محکوم شدند. همچنین مجید صالحی از بسکتبال، بهمن جهاندیده از والیبال و فرشید نادری از فوتبال به ترتیب 6 ماه، 4ماه و جریمه نقدی شدند.

   مربیگری نستا در آمریکا| آلساندرو نستا مدافع سابق لاتزیو، میلان و تیم‌ملی ایتالیا که اکنون در 40 سالگی در تیم مونترال ایمپکت بازی می‌کند، خبر از سرمربی‌گری‌اش در فوتبال باشگاهی آمریکا (موسوم به MLS) در فصل بعد داد. نستا مدتی هم در لیگ فوتبال هند بازی می‌کرد.

 صعود مس کرمان به پلی‌آف| تیم فوتبال مس کرمان با برتری یک بر صفر  مقابل مس رفسنجان در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ دسته اول به دیدار پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد و در این محله مقابل تیم چهاردهم این لیگ به میدان می‌رود.

  تصادف مرگبار قهرمان موتورسواری| «کر میلر» قهرمان 11 ساله موتورسواری جهان دچار سانحه و به بیمارستان منتقل شد. این در شرایطی است که ابتدا اعلام شد که میلر جان خود را در این تصادف از دست داده است اما پلیس اسکاتلند اعلام کرد، او هنوز زنده است و در بیمارستان در شرایط سختی به سر می‌برد. او‌سال گذشته در مسابقات قهرمانی جهان Ninjakart قهرمان شد.

  برگزاری فینال حذفی در خرمشهر|  براساس اعلام رییس سازمان لیگ از سال آینده فینال مسابقات جام حذفی فوتبال در شهر خرمشهر برگزار می شود.

  جهانبخش، بهترین بازیکن لیگ هلند| علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی تیم نایمخن هلند عنوان بهترین بازیکنان این فصل لیگ دسته اول این کشور را به دست آورد و برنده جایزه گاو طلایی شد.


تعداد بازدید :  229