شماره ۵۶۳ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
اقتصاد در چنین روزی

  واکنش رسانه‌های غربی به خرید 9 ایرباس| خرید ۹ هواپیمای «ایرباس» توسط شرکت هواپیمایی «ماهان» واکنش‌ رسانه‌های خارجی را به همراه داشت به‌طوری که هرکدام از ۲ رسانه‌ «نیویورک‌تایمز» و «بلومبرگ» این اقدام را در واقع شکست تحریم‌های غرب علیه ایران دانستند.
   توضیح درباره غرفه ایران در اکسپو| حسین اسفهبدی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران درباره غرفه ایران در اکسپوی میلان، گفت: طرح سفره‌ای که درحال پهن شدن است در راستای رساندن پیام صلح و دوستی ایران انتخاب شده تا به‌عنوان مفهوم پاویون ایران، خوان نعمتی گسترده برای خوشامدگویی به مردم همه سرزمین‌ها باشد.
   2 برنامه ویژه اقتصادی ایران در عراق| علی ربیعی، وزیر کار که به عراق سفر کرده است اعلام کرد: ایران به‌زودی در عراق کارخانه تولید دارو و سیمان احداث خواهد کرد. وی دیگر برنامه ایران در عراق را اعزام نیروی ماهر به این کشور دانست و گفت: در حوزه فعالیت‌های تأمین‌اجتماعی نیز از بُعد تبادل دانش و سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی با مقامات عراقی گفت‌وگو خواهیم کرد.
  نقص بانک اطلاعاتی ۳ میدان بزرگ نفتی| حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پژوهشگاه نفت گفت: منابع نفتی میادین اهواز، گچساران و مارون به‌رغم وسعت زیاد، اما بانک اطلاعاتی کافی ندارند. او افزود: مطالعات ژئومکانیک به نحو کامل روی این میادین انجام نشده که این اهمیت را بیشتر جلوه‌گر می‌سازد.


تعداد بازدید :  280