شماره ۵۶۳ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

ویژه برنامه «کلاه قرمزی ۹۴» در روز عید سعید مبعث با حضور آقای مجری و عروسک‌های این برنامه محبوب تلویزیونی از ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود.


اکران فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان از 23 اردیبهشت‌ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

به مناسبت هفته میراث فرهنگی، برای نخستین‌بار نمایشگاهی از لباس بانوی ایرانی در دوره‌های تاریخی مختلف و از 5‌هزار ‌سال پیش تا دوره قاجار با عنوان «فرآفرین» در کاخ اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

مجموعه داستان «کاپوچینو، کیک پنیر» به قلم محمدصالح علاء از سوی انتشارات پوینده در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

برنامه جدید سیدعلی ضیاء با عنوان «امشب» از هفته آینده روی آنتن می‌رود و علی زندوکیلی تیتراژ این برنامه را خوانده است.


پوستر رسمی فیلم سینمایی «ناهید» اولین ساخته بلند «آیدا پناهنده» به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان به زبان فرانسه رونمایی شد.

نمایشگاهی از جدیدترین آثار رضا حسینی به همراه مروری بر ۲۵‌سال دوره‌ کاری این هنرمند، روز بیست و پنجم اردیبهشت در نگارخانه «ممیز» خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهد شد.

گروه کُر «آوای ماهان» به سرپرستی نیما فاتحی برای شرکت در یک فستیوال معتبر بین‌المللی کُر، مهرماه امسال عازم کشور اسپانیا می‌شود.

علیرضا مجابی، نقاش و کیوان ساکت، نوازنده با اجرای پرفورمنس «رنگاهنگ» در تالار وحدت موسیقی ایرانی را به چالش می‌کشند.

روایت پرویز پرستویی و شهاب حسینی از زندگی اسطوره فوتبال ایران در فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» پایان یافت و این اثر به ساخت موسیقی رسید.

نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر به دبیری فاطمه گودرزی ۶ تا ۹ مردادماه در تهران برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر به‌عنوان کلیدی‌ترین عنصر تربیتی در جامعه، در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود.

پرویز دوایی، سیروس الوند، مجید اسلامی، اصغر عبداللهی، گلی ترقی، حمید دهقانپور، رضا میرکریمی و جابر قاسمعلی در پنجمین شب فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران تقدیر خواهند شد. این مراسم روز جمعه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ساعت 19:30 در موزه سینما برگزار می‌شود.


تعداد بازدید :  221