شماره ۵۶۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  مشخص شدن زمان دربی 80|  پس از حرف و حدیث‌های بسیار درنهایت روز گذشته سازمان لیگ اعلام کرد دربی پایتخت در همان روز جمعه برگزار می‌شود، با این تفاوت که زمان این مسابقه به ساعت 17 موکول شد. همچنین سازمان لیگ ساعت سایر دیدارها را نیز تغییر داد تا 7 بازی دیگر لیگ از ساعت      30:  19 برگزار شود.
  قهرمانی ماری با شکست نادال| اندی‌ماری با شکست رافائل نادال به‌عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس مسترز مادرید (خاک‌رس) دست پیدا کرد. این دیدار با حساب ۲ بر ۶ ۳ بر ۶ به نفع تنیسور اسکاتلندی به پایان رسید. این نخستین‌بار است که اندی ماری موفق به شکست رافائل نادال شد.
  یک ایرانی، دبیرکل جهانی تکواندو| شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو تشکیل جلسه داد و در پایان به پیشنهاد «دکتر چو»، حسین رفعتی، ایرانی مقیم آمریکا را که در شهر دالاس ساکن است، به‌عنوان دبیرکل این فدراسیون انتخاب کرد. رفعتی کار خود را از‌ سال ۲۰۰۷ به‌عنوان رئیس کمیته توسعه فدراسیون جهانی تکواندو آغاز کرد.
  زلاتان، هدف گلوله بود| پیتر منگز، فردی که به قاتل خیابان‌های مالموی سوئد معروف شده، در زندان مشغول نوشتن کتاب زندگی خودش است. او در این کتاب نوشته است: «روزی زلاتان ایبراهیموویچ ماشینش را غیرقانونی پارک کرده بود و قصد کردم به او شلیک کنم. او شانس آورد در فاصله زمانی که به منزل رفتم تا اسلحه‌ام را بیاورم، مکان را ترک کرده بود!»
  اعتراض به تغییر زمان فینال حذفی| با صعود نفت‌تهران به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا، سازمان لیگ روز گذشته زمان فینال حذفی را تغییر داد. بر این اساس دیدار نفت و ذوب‌آهن روز 11 خردادماه برگزار می‌شود. این مسأله اعتراض باشگاه ذوب‌آهن را در پی داشت.
  اقدام شایسته بازیکنان آژاکس| باشگاه فوتبال آژاکس آمستردام روز گذشته که مصادف با روز مادر در هلند بود، دست به ابتکار جالبی در زمینه تقدیر از جایگاه مادران زد. ستاره‌های این تیم در بازی با تیم کامبور همراه با مادران خود به زمین مسابقه آمدند و به این شکل تشکر خود را از زحمات این عزیزان بیان کردند.

 


تعداد بازدید :  233