شماره ۵۶۰ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

   بزرگداشت هفته ‌هلال‌احمر در لیگ‌برتر| مراسم بزرگداشت هفته هلال‌احمر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر در ورزشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. به همین مناسبت مراسم ویژه‌ای نیز امروز پیش از دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و جمعیت هلال احمرکشور در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در این مراسم از امدادگران نمونه جمعیت هلال‌احمر با اهدای گل و لوح تقدیر قدردانی می‌شود.
   نایب قهرمانی تیراندازی با کمان در جهان| مسابقات جام‌جهانی تیراندازی با کمان در شانگهای چین پیگیری شد که در بخش تیمی کامپوند مردان، تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عمويی با غلبه بر تیم‌های سنگاپور، اندونزی و هند به دیدار فینال این مسابقات راه پیدا کرد. در دیدار پایانی تیم ایران 233 به 234 نتیجه را به دانمارک واگذار کرد و مدال نقره مسابقات جهانی را به‌دست آورد.
   کمک میلیاردی رونالدو به نپالی‌ها| کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال‌مادرید که در 2‌سال گذشته به‌عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب شده است، به منظور کمک به کودکان نپالی و بازماندگان این زلزله، 7‌میلیون یورو کمک مالی کرده است. او همچنین وقتی به‌عنوان اولین ورزشکاری تبدیل شد که بیش از 100‌میلیون هوادار در شبکه اجتماعی دارد، از همه تقاضا کرد تا در صورت امکان به کودکان فقیر کمک کنند.
   حمایت پرسپولیسی‌ها از بیماران دیستروفی| پیراهن تیم فوتبال پرسپولیس که به امضای بازیکنان و کادر فنی این تیم رسیده بود روز جمعه در مراسمی با حضور ستارگان سینما و موسیقی ایران، مهدی دغاغله بازیکن پرسپولیس و سامان آقازمانی بازیکن سابق این تیم به فروش رسید و تمامی عواید آن به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیستروفی اهدا شد.
   بازداشت سیاسی ستاره مصری| محمد ابوتریکه،‌ ستاره تاریخی فوتبال مصر که اکنون 35‌سال دارد ‌به اتهام همکاری با اخوان‌المسلمین و حمایت از محمد مُرسی بازداشت شد. جالب این‌جا است که ابوتریکه تابه‌حال هرگز اظهارنظری سیاسی نداشته است.


تعداد بازدید :  165