شماره ۵۶۰ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
برکناری گودرزی خواسته اینستاگرامی مردم از رئیس‌جمهوری
اتحاد کفاشیان و کی‌روش علیه وزیر

شهروند| تکراری‌ترین خبر ماه‌های اخیر در فوتبال ایران که شاید خیلی‌ها از شنیدنش خسته باشند: «کی‌روش ماندنی شد»! بار دیگر عصبانیت سرمربی پرتغالی بعد از انتقادهای گسترده وزیر ورزش توسط کفاشیان به آرامش تبدیل شد.
خط و نشان رئیس
همانطور که پیش‌بینی می‌شد کی‌روش دیروز به فدراسیون رفت تا علی کفاشیان او را بعد از انتقادهای وزیر ورزش مورد نوازش خود قرار داده و راضی به ادامه همکاری کند. جلسه‌ای که دیروز ساعت‌ها به طول انجامید درنهایت به تأکید بر ماندگاری کی‌روش ختم شد،‌ اگرچه رئیس فدراسیون که از انتقادات وزیر ناراحت بود،‌ به صورت غیرمستقیم دخالت گودرزی را بی‌دلیل خواند و اینطور برای منتقدان خط و نشان کشید:  «قطعاً صفاتی مانند لمپن به کی‌روش نمی‌خورد؛ به نظر من آقای وزیر منظورش از لمپن به دلال‌ها بود چرا که کی‌روش سرمربی تیم‌ملی است و با ما قرارداد دارد. کی‌روش 4‌سال سرمربی ما بوده و نتایج خوبی با وی گرفته‌ایم و برخی‌ها از شلوغی‌ها سوءاستفاده می‌کنند و با دلالی شهر را به هم می‌ریزند. وزارت ورزش همیشه حامی ما بود و حتی تفاهم‌نامه‌ای هم با آنها امضاء‌ کرده‌ایم.»
بیماری مشترک کی‌روش و کفاشیان
رئیس فدراسیون فوتبال که تمام قد پشت سرمربی تیم‌ملی ایستاده دیروز اعلام کرد که کی‌روش فقط باید فدراسیون را طرف مقابل خود بداند و به صحبت‌های دیگر کاری نداشته باشد. او حتی به این مسأله که این صحبت‌ها شاید به او بگویند،‌ برو، اینطور واکنش نشان می‌دهد: «هر وقت به من بگویند برو بیشتر دوست دارم بمانم. این بیماری را به کی‌روش هم منتقل کرده‌ام.»‌ البته کی‌روش هم ترجیح داد که بعد از جلسه دیروز به انتقادات گودرزی واکنشی نشان ندهد: «صحبت‌های کفاشیان درباره اتفاقات روزهای اخیر فارسی بود و همان چیزهایی که رئیس فدراسیون گفت به نظرم کفایت می‌کرد و من چیزی به آن اضافه نمی‌کنم.»
اسلامیان، مدیر جدید تیم ملی
علی کفاشیان در پایان جلسه دیروز خود با کارلوس کی‌روش اعلام کرد که قرار است محمود اسلامیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال به‌عنوان مدیر تیم‌ملی به کی‌روش کمک کند. وی درباره تفاوت میان پست افشین پیروانی با این سمت می‌گوید:  «پیروانی به‌عنوان سرپرست تدارکاتی و اجرایی فعالیت خواهد کرد.»
درخواست برای برکناری گودرزی
از صحبت‌های کفاشیان و کی‌روش می‌توان نوعی اتحاد علیه وزیر ورزش را متوجه شد. وزیری که نزد عموم نیز محبوبیتی ندارد؛ جالب است بدانید که بعد از انتقادات گودرزی از کی‌روش مردم به اینستاگرام دکتر حسن روحانی هجوم برده و با کامنت‌های متعدد خود از رئیس جمهوری خواستند وزیر ورزش را برکنار کند. این کامنت‌ها به همین جا ختم نمی‌شد و طرفداران عصبانی‌تر، الفاظ رکیکی را نیز نسبت به گودرزی به کار بردند.


تعداد بازدید :  199