شماره ۳۵۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ مرداد
صفحه را ببند
روی خط خبر

پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت رزمنده بسیجی رضا یاسینی
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت پدر گرامی شهیدان امیر سرلشکر علیرضا یاسینی و رزمنده بسیجی رضا یاسینی را تسلیت گفتند.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب متن این پیام بدین شرح است:
  بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت پدر گرامی شهیدان امیر سرلشکر علیرضا یاسینی و رزمنده بسیجی رضا یاسینی را به خاندان مکرم و همرزمان آن شهدای عزیز تسلیت عرض می‌کنم.  رحمت خدا بر او باد.
سیدعلی خامنه‌ای
25/5/93

رئیس دادگاه کیفری استان تهران:پرونده احمدی‌نژاد در وقت نظارت است
رئیس دادگاه کیفری استان تهران از تعیین وقت نظارت برای پرونده محمود احمدی‌نژاد خبر داد. به گزارش ایلنا، محسن افتخاری در حاشیه مراسم ختم پدر قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران درخصوص حکم روزنامه بهار گفت:  اتفاق جدیدی نیفتاده و حکم جدیدی هم صادر نشده و حکم قبلی هم قطعی نیست. وی درباره پرونده «م. ر» اظهار داشت:  هنوز حکمی صادر نشده و تلاش ما این است که مشورت‌ها تا پایان مرداد تمام شود و اوایل شهریور حکم مربوطه صادر شود. رئیس دادگاه کیفری استان تهران درخصوص پرونده محمود احمدی‌نژاد نیز بیان کرد:  این پرونده در وقت نظارت است.  افتخاری درخصوص حکم قاتل خیابان شهید مدنی نیز یادآور شد:  حکم صادر شده و این حکم در دست اجراست. همچنین رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی از عدم‌صدور حکم معاون اول دولت دهم خبر داد و تأکید کرد:  امیدوارم رأی «م.ر» به‌زودی صادر شود.  همچنین غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان ‌و اقدامات تامینی در حاشیه مراسم ختم پدر قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضع خبرنگاران بازداشت شده روزنامه واشنگتن‌پست گفت:  در این‌باره اخبار تازه‌ای ندارم.  وی درباره حکم قضایی معاون اول دولت دهم اظهار داشت:  هنوز برای این پرونده رأی صادر نشده است اما امیدوارم به‌زودی این رأی صادر شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری:دولت در جهت ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مردم تلاش می‌کند
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت:  جمهوری اسلامی ایران درخت تنومندی است که خون شهدا به پای آن ریخته شده و خون شهید به هدر نخواهد رفت.  به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در کنگره ملی تجلیل از شهدای غریب آزاده که به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور (۲۶ مرداد ماه) برگزار شد، گفت: اعتقاد و باور ما این است که شهادت مسیر ترقی و تعالی هر ملتی است و یک ملت زمانی می‌تواند سربلند باشد که به شهادت، ایثار و از خودگذشتگی باور داشته و عمل کرده باشد.  معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به این‌که تمامی دستاوردهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پس از انقلاب مرهون شهدا و ایثارگران است، گفت:  زمانی که یک ملت چنین مجموعه‌ای را در خودش پرورش می‌دهد شکست‌پذیر نیست و افتخار ماست که این راه را ادامه دهیم. جهانگیری ضمن بزرگداشت یاد شهیدان تندگویان، لشگری و ابوترابی افزود:  دولت تدبیر و امید وظیفه خود می‌داند از درخت تنومند جمهوری اسلامی مراقبت کند و در جهت ایجاد امنیت، آسایش و رفاه مردم بکوشد. جهانگیری با بیان این‌که اکنون شاهد جنایات غاصب اسراییل هستیم که جنایات آنان در تاریخ کم‌نظیر است، افزود:  وجدان جهان نیز در کنار این جنایات خاموش مانده است و تنها ایران فریاد این مظلومیت را از روز نخست بلند کرده است.   

وزیر دادگستری: همکاری بانک‌ها در مورد معوقات بانکی جدی‌تر شده است
وزیر دادگستری تأکید کرد: همکاری بانک‌ها و سازمان بازرسی در مورد معوقات بانکی جدی‌تر شده است.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه ختم پدر قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضع بدهکاران بانکی گفت: ما از طرق مختلف و قبل از اجرای مراحل قضایی این مسأله را پیگیری می‌کنیم. وی درباره آخرین وضع پرونده بابک زنجانی نیز ابراز داشت:  این پرونده به صورت مرتب در حال پیگیری و گزارش‌گیری است.  هر هفته یا دو هفته یک‌بار جلساتی در سطح سه قوه در این‌باره برگزار می‌شود و جلسه کارشناسان قضایی نیز به شکل مرتب پیگیری می‌شود و اگر سرنخی در داخل یا خارج چه به شکل قطعی و چه مشکوک باشد، مورد تعقیب قرار می‌گیرد.


تعداد بازدید :  183