شماره ۵۶۰ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت
صفحه را ببند
هم از فقر و هم از فرق می نالیم!

حمیدرضا کفاش، معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وجود مطالبات انباشته فرهنگیان گفته: با همت دولت، پرداخت مطالبات فرهنگیان دستور تامین اعتبار گرفته است و طی روزهای آینده بخشی از این مطالبات پرداخت و مابقی نیز در دستور کار برای واریز قرار دارد. این چه شیوه‌ای است که طی سال‌های گذشته هر کسی با در دست داشتن پرچم و پلاکارد استخدام شده در حالی که قانون و مقررات کافی در این زمینه وجود دارد؟
به گزارش ایسنا، حمیدرضا کفاش با ذکر این که براساس شعارها فرهنگیان از فقر نمی‌نالند از فرق می‌نالند، افزود: مقرر است طی سال جاری دریافتی کارکنان در داخل یک قانون نزدیک بهم با معیارهای قابل قبول یکسان سازی شود.
وی همچنین با بیان این مطلب که «بابت ضیافت‌های افطاری، میلیاردی بدهکار هستیم» افزود: در برخی از استان‌ها هنوز این بدهکاری‌ها برای مخارج ضیافت‌های افطاری پرداخت نشده است. جناب آقای کفاش، معاون محترم وزارت آموزش و پرورش! شما و همکارانتان در همان جایگاهی هستید که باید با این مشکلاتی که می‌گویید، دست و پنجه نرم کنید. پرداخت مطالبات معلمان، مقابله با استخدام های غیر قانونی و غیر منصفانه، مبارزه با فرق و فقر، ممانعت از برگزاری مراسم پر‌هزینه و ... همگی بر عهده شما و همکارانتان است. در ضمن، اینگونه نیست که معلمان تنها از فرق و نه فقر بنالند. معلمان و قشر عظیمی از مردم ایران، هم از فقر و هم از فرق نالانند!


تعداد بازدید :  215