شماره ۵۵۹ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
... آغاز بارش‌های پراکنده

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، برای امروز در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، مرکز، جنوب، شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور، افزایش ابر، وزش باد، بارش‌های پراکنده، گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، خراسان رضوی و فارس خواهد بود. در برخی ساعات احتمال بارش تگرگ به صورت محلی در این استان‌ها وجود دارد.
با تقویت این سامانه طی روز یکشنبه در اکثر نقاط کشور ابرناکی، وزش باد، رگبار باران و
رعد‌و برق پیش‌بینی می‌شود که امروز و فردا شدت بارش در استان‌های واقع در دامنه مرکزی و جنوبی زاگرس، مرکز و شمال شرق کشور خواهد بود. همچنین طی امروز و فردا پدیده باد و گرد و خاک در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.  هوای شهر تهران امروز نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط همراه با بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران امروز
 ۲۶ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.  هوای پایتخت فردا نیز ابری، در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۲۶ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.  در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی هفته گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


تعداد بازدید :  145