شماره ۵۵۹ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

آمران معروف شناسنامه‌دار می‌شوند و آموزش می‌بینند
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در بیان آخرین جزییات طرح آمران معروف گفت: با اجرای طرح آمران به معروف، زمانی که آمران مورد تعرض افراد مغرض قرار گیرند از حمایت قانونی برخوردار و با این افراد براساس قانون رفتار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری میزان، علی جلیلیان گفته است: تصویب و اجرای طرح آمران به معروف موجب می‌شود تا این عده از افراد شناسنامه دار شده و آموزش‌های لازم را ببینند و اقدام آنها لسانی بوده و در حد ارشاد است. او افزود: به محض رفع ایرادات شورای نگهبان و انجام اصلاحات موردنیاز، طرح آمران به معروف اجرایی می‌شود.

فساد 32 میلیاردی وزارت علوم دولت سابق ثابت شود، کمیسیون  پیگیری می‌کند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که اگر تخلف 32 میلیاردی در وزارت علوم دولت سابق ثابت شود به‌طور جدی از سوی این کمیسیون پیگیری خواهد شد، گفت: نتایج این بررسی را به گوش مردم می‌رسانیم چراکه این حق دانشجویان است که بدانند چه کسانی در این فساد نقش داشته‌اند. به گزارش خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل‎آبادی با بیان این مطلب افزود:  صندوق رفاه متعلق به دانشجویانی است که در شرایط سخت درس می‌خوانند و اگر فسادی در آن رخ داده باشد، حاکی از عدم نظارت و اعتماد به افرادی است که لایق چنین پست و جایگاهی نبوده‌اند.
نماینده مردم تربت حیدریه دلیل ابراز بی‌اطلاعی نمایندگان از موضوع را حضور آنان در حوزه‌های انتخابیه عنوان کرد و افزود:  این خبر به‌طور قطعی تأیید نشده است، اما اگر این تخلف ثابت شود به‌طور جدی از سوی کمیسیون پیگیری خواهد شد و نتایج بررسی را به گوش مردم  می‌رسانیم.


تعداد بازدید :  124