شماره ۵۵۹ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
روی خط خبر

خطیب نماز جمعه تهران:  مذاکره‌کنندگان با رؤیت ذره‌ای از چاشنی تهدید، مذاکره را به هم بزنند
خطیب موقت جمعه تهران، به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که مذاکره در شبح تهدید را قبول ندارم، اشاره و از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خواست با رویت ذره‌ای از چاشنی تهدید، مذاکرات را به هم بزنند.
به گزارش فارس، سیداحمد خاتمی در خطبه دوم نماز جمعه روز گذشته تهران با بیان این‌که ما کاری به بازی‌ اوباما و کنگره نداریم، گفت: آنها هر غلطی می‌توانند بکنند. مهم این است که ملت راه خود را یافته و استوار و ثابت قدم در این مسیر خواهد ایستاد.
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که تهدید دومین ویژگی فراعنه است که قرآن نیز به آن اشاره داشته، گفت:  فرعون زمانه با هر کشوری که چپ می‌کند بلافاصله از تحریم اقتصادی تا تهدیدهای دیگر سخن می‌راند. امروز نیز وزیر خارجه آمریکا و معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده گفته‌اند اگر مذاکرات شکست بخورد گزینه نظامی روی میز است.  پاسخ اینها را رهبری دادند و غلط می‌کنند متعرض ملت ایران شوند.
وی با تأکید بر این‌که آمریکا یک کشور از صدها کشور جهان است، خاطرنشان کرد: آمریکا حد خود را بداند و مانند یک کشور از صدها کشور دنیا رفتار کند اما ما می‌بینیم که اینها در همه جا فضولی می‌کنند. در یمن، بحرین، تولید گروهک‌های تکفیری آدمکش و حتی دخالت نظامی در کشورها.
همچنین پس از پایان خطبه‌های نمازجمعه در تهران و دیگر شهرها نمازگزاران با برگزاری مراسم راهپیمایی، حملات ددمنشانه آل‌سعود به یمن را محکوم کرده و خواستار توقف هر چه سریعتر این حملات  شدند.

انتقاد معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری از صدا و سیما
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با انتقاد از عملکرد صداوسیما گفت: این رسانه در پخش دستاوردها و توفیقات دولت یازدهم کم لطفی می‌کند.
حجت‌الاسلام مجید انصاری روز پنجشنبه در آیین سی و یکمین یادواره بزرگداشت مقام معلم که در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد گفت: صداوسیما با کم‌لطفی نسبت به دولت یازدهم مانند دوره‌های قبل به توفیقات و دستاوردهای بدست آمده نمی‌پردازد. سایت‌ها و رسانه‌های دیگر نیز به جای همراهی و کمک به دولت فشار زیادی را به دولت تحمیل می‌کنند.
معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به پرداخت یارانه‌ها نیز گفت:  این تجربه نه‌تنها در ایران بلکه در جهان نیز با شکست روبه‌رو شده است زیرا تزریق پول افزایش نقدینگی و ایجاد تورم را به همراه دارد و قدرت خرید مردم را کاهش می‌دهد.


تعداد بازدید :  158