شماره ۵۵۹ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

 یک ایرانی، مالک یک‌چهارم آرسنال| اردوان فرهاد مشیری، تاجر ۵۶ ساله انگلیسی - ایرانی که سال‌هاست در زمینه تجارت استیل و انرژی، شرکت‌هایی را در انگلیس و روسیه تأسیس کرده است، صاحب حدود یک‌چهارم سهام باشگاه آرسنال است. در ۱۸ سپتامبر‌سال ۲۰۰۷ میلادی بود که شرکت مشیری و شریکش، سهام خود در آرسنال را به ۲۱‌درصد افزایش داد و تنها ۱۰ روز بعد و پس از آن‌که مشیری در صحبت‌هایی اعلام کرد که دست‌کم ۲۵‌درصد از سهام این باشگاه فوتبال را می‌خواسته،‌ درصد سهام آنها به ۲۳‌درصد افزایش یافت.
 هدایتی، بدهی‌اش را تکذیب کرد| حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل‌آذین داشتن هرگونه بدهی بانکی را تکذیب کرد. او گفته است: «شرکت استیل‌آذین ایرانیان و هیأت‌مدیره و سهـامداران آن نه بدهی بانکى دارند و نه چک برگشتى. دو فرزند بنده برخلاف شایعات منتشر شده اردیبهشت ١٣٩٠ و اردیبهشت ١٣٩٣ سهـامدار شرکت شدند، نه دو روز قبل از شرکت در مزایده.»
 محرومیت ته‌وز از رانندگی| کارلوس ته‌وز مهاجم یوونتوس به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی با محرومیت مواجه شد. مهاجم یووه در تونل مونت بلان که فرانسه را از ایتالیا جدا می‌کند، با سرعتی بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت رانندگی و پلیس نیز او را جریمه کرد.
 سقوط سوریان در رده‌بندی جهانی| رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان در پایان ماه آوریل اعلام شد که مهم‌ترین نکته آن سقوط حمید سوریان پرافتخارترین کشتی‌گیر ایران از رده نخست به سوم وزن 59 کیلوگرم جهان است.
 امیدواری سرمربی تیم آینده‌ساز کاراته| در رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته کشور تیم تصتا جزو 4 تیم نخست قرار دارد. مجید صافی، سرمربی این تیم می‌گوید: «این تیم از‌سال 92 تشکیل شده و 3‌سال است که با همین کادر فعالیت می‌کند. اعضای تیم در‌سال 92 هم نایب قهرمان لیگ آینده سازان شدند. ما به شدت تلاش می‌کنیم تا در‌سال سوم با حفظ همین افراد در لیگ بزرگسالان حاضر شویم. »


تعداد بازدید :  176