شماره ۵۵۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
... تداوم بارش‌ها

بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز با تداوم بارش‌ها در دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس، نواحی مرکزی، شرق و شمال شرق کشور رو به رو خواهیم بود. همچنین با تقویت جریان‌های شمالی، بارش‌ها در سواحل دریای خزر تشدید شده و دریا مواج خواهد شد. در اواخر وقت امروز در جنوب شرق کشور نیز رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
کمینه و بیشینه هوای تهران امروز به 19 تا ۲۹ درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران و احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات خواهد بود. کمینه و بیشینه هوای تهران روز پنج‌شنبه این هفته به 18 تا ۲۹ درجه بالای صفر می‌رسد و آسمان تهران در این روز ابری، در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است. بنا بر اعلام معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت با کاهش میانگین غلظت تمام آلاینده‌ها و در پی وزش باد و بارش باران در شرایط سالم باقی ماند.
در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای 35 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی با کمینه دمای 5 درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور بوده‌اند. طی روزهای گذشته اردبیل و چهارمحال و بختیاری، سرد‌ترین و ‌هرمزگان و خوزستان، گرم‌ترین استان‌های ایران بودند.

 


تعداد بازدید :  252