شماره ۵۵۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
صرفا جهت اطلاع!

  مخالفت مجلس با مزایده چهارم سرخابی‌ها| مجلس شورای اسلامی قصد دارد به ماجرای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس ورود کند. مقداد نجف‌نژاد، رئیس فراکسیون ورزش در این‌باره می‌گوید: «برای ورزش کشور زیبنده نیست که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این شکل به مزایده گذاشته شوند و تکلیف آنها هم مشخص نشود. این دو باشگاه کارخانه نیستند و مجلس نیازی نمی‌بیند که مزایده چهارم برگزار شود. باید مکانیسم جدیدی برای واگذاری مطرح و به صورت دو فوریتی در مجلس تصویب شود.»
  نخستین قهرمانی ماری در خاک‌رس| اندی ماری توانست برای اولین بار در طول فعالیتش در مسابقات تنیس مونیخ به قهرمانی دست یابد. اندی ماری اسکاتلندی در فینالی که 3 ساعت به‌طول انجامید، 3 بر یک فیلیپ کوهلشرایبر آلمانی را شکست داد. این بازی قرار بود روز یکشنبه برگزار شود اما به دلیل باران شدید به تعویق افتاد. جالب این‌که پیروزی اخیر اولین برد ماری بعد از ازدواجش به حساب می‌آید.
  حل مشکل مالیاتی کی‌روش| پس از کش‌وقوس‌های فراوان مشکل مالیاتی سرمربی تیم‌ملی حل شد و او می‌تواند از ایران خارج شود. علی کفاشیان در این‌باره گفته است:  «با رایزنی‌هایی که انجام دادیم این مسأله حل شد و کی‌روش بدون هیچ مشکلی می‌تواند به مسافرت برود. او کمی دلخور بود که حق هم داشت ولی دیگر مشکلی ندارد.»
   اسکوچیچ تمدید کرد| دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم فولاد خوزستان روز گذشته با حضور در دفتر سیف‌الله دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولاد، قراردادش را برای دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. بنابراین اسکوچیچ تا پایان فصل 96-95 هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده خواهد داشت.
   قهر بیگ‌زاده از استقلال|‌ هاشم بیگ‌زاده به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از حضور در تمرینات استقلال سر باز زد. این درحالی است که چندی پیش نیز بیگ‌زاده دست به چنین اقدامی زد اما مسئولان باشگاه راضی‌اش کردند به تمرینات برگردد. میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در این‌باره توضیح می‌دهد: «او از پرداخت نشدن حق و حقوقش ناراضی است ولی عدم حضورش در تمرین به منزله قهرش نیست.»
  واکنش وکیل ورزشکار متهم| وکیل ورزشکاری که متهم به تجاوز به عنف شده به این موضوع واکنش نشان داد: بهتر بود رسانه ها خبر را اعلام نمی کردند تا آبروی موکلم نرود.  فکر نمی‌کنم نظر دادگاه تجاوز به عنف باشد وطبق ماده 114 قانون مجازات اسلامی در صورتی که متهم توبه کند، دادگاه می تواند حکم به عفو بدهد.


تعداد بازدید :  195