شماره ۵۵۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
نفت و پرسپولیس، امیدهای فوتبال ایران
در سودای صعود

شهروند| دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز به پایان خواهد رسید و 2 نماینده ایران که شانس زیادی برای صعود از این مرحله دارند در تهران و العین برای زنده نگه‌ داشتن نام ایران در فوتبال قاره‌کهن تلاش می‌کنند.
در انتظار جشن 100‌هزار نفری
پرسپولیس با برانکو هفته گذشته اولین پیروزی خود را کسب کرد تا با روحیه نسبتا خوبی به مصاف بنیادکار ازبکستان برود که پیش از این قرار گرفتنش در قعر جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و شاید فقط برای دفاع از حیثیت فوتبال کشورش به میدان می‌آید. سرخپوشان که با توجه به رایگان اعلام شدن دیدار امروزشان انتظار حمایت 100 هزارنفری را مانند بازی مقابل النصر از هواداران خود دارند، حتی شاید در صورت باخت هم به دور بعدی برسند اما مقابل تیم بی‌انگیزه ازبکستانی شاید کسب یک برد آنها را به صدر جدول این گروه برساند.
ادامه شگفتی؟
نفت ایران نیز شرایطی مشابه پرسپولیس دارد اما با این تفاوت که بازی آنها هم در خارج از خانه انجام می‌شود و هم تیمی که مقابل آن قرار می‌گیرد، صدرنشین جدول گروه B مسابقات است و به دنبال پیروزی می‌گردد. شاگردان منصوریان که در اولین حضورشان در آسیا شگفتی‌ساز شده‌اند، با یک تساوی هم شانس زیادی برای صعود ندارند چون احتمالا پاختاکور که در بازی‌های رودررو وضع بهتری از نفت دارد، مقابل تیم ته‌جدولی الشباب مشکل زیادی نخواهد داشت.
برنامه باز ی‌های امروز
گروه A: پرسپولیس ایران – بنیادکار ازبکستان و النصر عربستان – لخویای قطر (ساعت 20:35)
 گروه B: العین امارات – نفت ایران و پاختاکور ازبکستان – الشباب عربستان (ساعت 20)

 


تعداد بازدید :  209