شماره ۵۵۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
وزیر اطلاعات:
سایه استانداران بر تمامی گرایش‌ها افکنده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز گذشته به کرج سفر کرد. علوی در جریان این سفر یک روزه‌اش، در جلسه شورای اداری استان که با حضور استاندار البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، روحانیت معزز، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران اطلاعات در سالن شهدای دولت برگزار شد، شرکت کرد. به گزارش ایلنا، علوی با اشاره به نقش استانداران در شرایط کنونی اظهار کرد: در این شرایط مسئولان نظام اسلامی باید بر جریان‌ها پدری داشته باشند. استانداران در دولت تدبیر و امید تنها متعلق به یک جریان خاص نیستند و سایه مدیریت استان باید بر سر همه گرایش‌ها باشد. او با بیان این‌که همه فرزندان نظام اسلامی زیر چتر واحد قرار می‌گیرند، افزود: دولت یازدهم به دنبال به حاشیه بردن هیچ جریانی نیست، مگر آن‌که خود آن جریان طوری عمل کند که به حاشیه برود.علوی در ادامه به موضوع انتخابات کشور اشاره کرد و با دعوت مردم و مسئولان به وحدت ملی همراستا با «همدلی و همزبانی»، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را ‌سال حساسی نام‌گذاری کرده‌اند، در پایان سالجاری دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی برگزار می‌شود و ممکن است با برخی هیاهو‌ها همراه باشد که باید آن را مدیریت کنیم و فضا را برای رقابت‌های سالم و در عین حال با رفاقت و برادری مهیا   نماییم.
وزیر اطلاعات تأکید کرد: به مدیران کل استان‌های سراسر کشور نیز تصریح شده که هر موردی از سوی هر جریان سیاسی به امنیت و آرامش آسیب بزند باید مدیریت شود.علوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش یادآور شد: آموزه‌های اسلامی هم بر این نکته تأکید دارند؛ هیچ ملتی از رهگذر اختلاف به سعادت نمی‌رسد، اختلاف منشأ زمین ماندن و زمینگیر شدن است، بنابراین نباید انرژی‌ها و نیرو‌ها را در برابر هم بکار بگیریم چرا که صلابت و ابهت از بین خواهد رفت.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: ما یک ملت و امت واحد هستیم تا زمانی که وحدت ملی خود را پاس بگذاریم با هر سلیقه و گرایشی و نگاهی وقتی مسئول شدیم، مسئول همه سلایق و جریان‌ها را در چتر مسئولیتی خود خواهیم داشت.


تعداد بازدید :  81